foto´s - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu foto´s - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu

foto´s

Blijf op de hoogte en volg

19 Februari 2014 | Dominicaanse Republiek, Baní

Lieve allemaal,

Het is elke dag een dag vol indrukken en ook emotioneel, want de mensen geven mij zoveel liefde, warmte hartelijkheid, omhelzingen, dat als ik denk aan NL ik ga huilen, en van binnen voel dat ik niet terug wil.

Hartelijke groeten,

Karin

  • 19 Februari 2014 - 20:35

    Sandra:

    Wat heerlijk om iedereen weer te zien op de foto's. Ziet er goed uit! En jij ook nog even lekker ervan genieten :)

    Doe ze allemaal de groeten van me (als ze me nog kennen)

  • 19 Februari 2014 - 22:02

    Nellie:

    mooi en leuk die foto's .
    wat een heerlijk weer is het daar..
    groetjes, ook van mijn moeder.

  • 19 Februari 2014 - 23:08

    Annie Verrips:

    Mooi, die foto's. En wat heerlijk voor je dat je daar weer even bent!!!

  • 19 Februari 2014 - 23:23

    Anneke:

    Mooie foto's! Doe iedereen de hartelijke groeten van mij.

  • 20 Februari 2014 - 08:58

    Esther @KCC:

    Ach Karin,

    Wat dapper om je gevoel zo te benoemen en wat lastig om 't zo te voelen.
    Ik en wij bidden voor je en hopen dat je in Gods nabijheid vreugde mag vinden, op welke plek dat ook is.

    Groetjes,
    Esther.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, Baní

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 188323

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 21 Augustus 2010

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Landen bezocht: