Weer terug in Dominicaanse Republiek - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu Weer terug in Dominicaanse Republiek - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu

Weer terug in Dominicaanse Republiek

13 Juni 2014 | Dominicaanse Republiek, Baní

Lieve allemaal,

Gisteren ben ik met een groep van reisorganisatie Amarant Reizen/4YOU aangekomen in Punta Cana, en vandaag reizen we door naar Bani om aan een nieuw project te gaan bouwen.

In mijn vorige mail schreef ik over de inversor van het jeugcentrum die is gestolen en helaas niet is teruggevonden. Er is 40 euro binnengekomen aan giften maar dat is nog niet genoeg om een nieuwe te open. Deze kost zo'n 341 euro. Voor wie nog een gift wil overmaken heel graag, naar het rekeningnummer dat genoemd is in mijn vorige bericht!

Het was heerlijk dat wij gisteren werden opgehaald door Ricardo en Rosa die hier in Punta Cana wonen en bij de baptistenkerk horen. Zo comfortabel en zonder stress ben ik nog nooit aangekomen in het hotel. Ook het weerzien was heel warm en ik heb hen verrast met kinderwerkmateriaal van de kijkbijbelboekjes in het Spaans van de Zendingsbijbelbond.

nadat we ons hadden geinstalleerd in onze heerlijke koele hotelkamers was het tijd om te gaan zwemmen en te relaxen na de lange vlucht van 9 en een half uur. Toen de deelnemers vroegen hoe verder het was naar de zee, en ik vertelde dat het 5 minuten is, verlieten we direct het zwembad en zijn we naar de prachtige azuurblauwe zee gelopen, om ook daar nog een duik te nemen.

Na een heerlijke maaltijd in een restaurant viel iedereen moe maar voldaan in slaap.

Zo direct gaan we de dag starten met zingen en lezen uit de bijbel en elkaar beter leren kennen en na het ontbijt is er nog tot half 1 tijd om te zwemmen en de leuke kleine houten souvenirsshops te bekijken.

Hartelijke groeten,

Karin

• 13 Juni 2014 - 14:04

Itie:

Fijne tijd met elkaar gewenst!

• 13 Juni 2014 - 14:04

Itie:

Fijne tijd met elkaar gewenst!

• 13 Juni 2014 - 14:10

Nellie:

Hoi Karin,

wat fijn dat je zo relaxed in de DR bent.
    Benieuwd naar je verhalen/belevenissen.
    Een hele fijne tijd gewenst.
    Groetjes aan alle bekenden daar.

Nellie

• 14 Juni 2014 - 09:42

Gerda:

Mooi dat je weer zoveel kunt betekenen voor de mensen daar!! Heel veel zegen/plezier en blijheid gewenst!
    Misschien toch goed het rekeningnr. nog een keer opnieuw te vermelden...
    Doeiii