foto's - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu

foto's

16 Juni 2014 | Dominicaanse Republiek, Baní

Hallo allemaal,

Hierbij enkele foto's van de kerkdienst in de Haitiaanse kerk. Vanmorgen mochten wij bij een doopdienst aanwezig zijn, en gingen we met de gemeente naar het waterkanaal dat hier door de wijk loopt.

Hier werden 3 nieuwe leden van de kerk gedoopt door onderdompeling in de het waterkanaal. Het was heel bijzonder om dit te mogen meemaken.

Hartelijke groet,

• 16 Juni 2014 - 09:54

Henk:

Mooi die doop te zien, ik heb goede herinneringen en een zwak voor die Haïtianen, de onderklasse van de wijk.
    Er zijn ook aardig wat mensen aanwezig meer dan toen ik er was.
    Henk

• 16 Juni 2014 - 21:50

Karin:

Blijft bijzonder! Geniet!
    Groet
    Kárin

• 19 Juni 2014 - 16:11

Sandra:

Geweldig, en wat Henk schrijft klopt helemaal. Die Haitianen hebben bij mij ook goede herinneringen achtergelaten.