Vol nieuwe indrukken - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu Vol nieuwe indrukken - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu

Vol nieuwe indrukken

20 Juli 2014 | Dominicaanse Republiek, Baní

Lieve Regenbogers, collega's en vrienden,

Zondagmorgen in Santa Rosa; het heeft heftig geregend vannacht met onweer en dat zorgt voor afkoeling.

Gisteren hoorde ik van de jongeren dat zij bij Yeni thuis spelletjes hadden gedaan en het GEWELDIG vinden om hier te zijn Vol nieuwe indrukken en wezijn er pas 1 dag en nu al zoveel meegemaakt.

We zijn naar de groeten- en fruimarkt geweest om ananas, passievruchten, en watermeloen te kopen en we gingen in 2 groepen op brommertaxi's. Dat was een heel spectacel door de wijk heen en maakt dat we veel aandacht kregen.

Het was een dag van voorbereidingen voor het kinderwerk, en met de kinderen hebben we arkjes van Noach gemaakt, en ook met de kinderen gezongen en de kinderen zongen ook voor ons.

Verder was Herman op bezoek die ons heeft verteld over zijn leven en over het werk dat hij hier doet in de DR voor Jeugd meteen Opdracht, een zendingsorganisatie. Herman is in 2003 met mij mee geweest naar de DR en stap voor stap heeft hij beslissingen gemaakt en nagedacht over wat hij echt met zijn leven wilde doen, wat echt voldoening geeft en dat is werken in de DR, daar ligt zijn hart.

Vandaag hebben we een rustige dag, we hebben een uur langer kunnen slapen, omdat iedereen toch wel erg moe is, van het warme weer en de vele indrukken en het intensieve programma.

We zullen naar de Haitiaanse kerk gaan en vanmiddag gaan we naar het zwembad.

Alle goeds en een fijne zondag wens ik iedereen toe vanuit Santa Rosa.

Hartelijke groeten,

Karin

Ook staan er nog reisverslagen van de jongeren zelf op www.rainbow2republik.waarbenjij.nu

• 21 Juli 2014 - 09:51

Gerda:

Mooi dat je weer zoveel kan betekenen voor de mensen om je heen...Samen met met een gezellige groep mensen!Het ga jullie goed!!

• 21 Juli 2014 - 11:26

Petra:

Hoi Karin, mooi om te lezen. Nog hartelijk bedankt voor jouw verjaardagfelicitaties, wij waren op vakantie in Italië :). Een goede tijd en als je terug bent, gaan we snel een x afspreken! Groeten ook van Klaas-Jan, Petra

• 21 Juli 2014 - 12:21

Sandra:

Geweldig toch weer. Geniet er weer van! en doe ze de hartelijke groeten!