Laatste dag in Santa Rosa - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu Laatste dag in Santa Rosa - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Santa Rosa

31 Juli 2014 | Dominicaanse Republiek, Baní

Lieve vrienden,

De tijd is snel gegaan, alweer de laatste dag in Santa Rosa, en klaar voor vertrek naar Jarabacoa.

Dinsdag hebben we met de kinderen armbandjes gemaakt en is er ook gewerkt bij de gezinnen aan de bouw van hun badkamer of zijn we op pad geweest om hout te kopen en golfplaat voor een nieuw dak. Verder hebben we het laatste schilderwerk gedaan in de school en aan de buitenkant van de kerk. Daarna hebben we de school grondig schoongemaakt en dat was hel hard nodig, want er zaten overal kakkerlakken.

Woensdag zat het werk erop en zijn we naar het strand van Salinas gegaan en hebben daar de zoutwinning bekeken, en natuulijk ook een duik in de zee genomen.

Woensdagmiddag hebben we alle 10 gezinnen bezocht en hebben we mogen zien hoe we veel moeilijke leefomstandigehden mochten verbeteren.

Ook hebben we kinderwerk gedaan en kregen de kinderen een feestzakje met leuke cadootjes.

Nu ga ik afscheid nemen van iedereen.

Hartelijke groeten,

Karin

• 31 Juli 2014 - 19:56

Nienke Ter Poorten:

Dank je wel voor je trouwe verslag geving Karin!
    Het was heel fijn en helder om jullie reis via jouw verslagen te volgen en alle foto's te bekijken.
    Goed weekend en een goede terugreis.

• 31 Juli 2014 - 21:22

Anneke:

Sterkte met afscheid nemen en de hartelijke groeten aan iedereen!