deelnemers gezocht voor project in dom.republiek - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu deelnemers gezocht voor project in dom.republiek - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

deelnemers gezocht voor project in dom.republiek

24 Januari 2015 | Nederland, Hilversum

Beste vrienden,

De nieuwe projecten in de Dominicaanse Republiek staan weer op de website van Amarant reizen en 4YOU. Voor deze reizen zoek ik deelnemers die in juli mee willen gaan om te helpen bouwen bij een aantal gezinnen aan goede sanitaire voorzieningen of aan de afbouw van de eerste verdieping van de kerk van pastor José Guzman in Santa Rosa.

Kijk snel op www.4YOU2.Org of www.amarantreizen.com. De 1e reis is van 3 t/m 17 juli en de 2e reis is van 17 juli t/m 31 juli. Tot 31 maart krijg je vroegboekkorting en betaal je € 599 voor deze reis, exclusief het vliegticket dat je zelf kunt boeken bij Arkefly.

Mocht je de reis willen promoten , dan heel graag! Meldt mij een e-mailadres van je kerkblad om een artikel in te schrijven of schrijf zelf een stukje aan je vrienden om deze bijzondere reis te promoten.

Het is bijzonder om temidden van de locale bevolking te bouwen aan een betere toekomst en zelf een ervaring rijker te worden.

Het is mijn droom, mijn passie

• 24 Januari 2015 - 14:22

Stef:

Hoi Karin,

Wat leuk dat je weer gaat zeg, en wat doe je toch goed werk!! Bij deze wil ik me volgend jaar echt aanmelden. Dit jaar ben ik gevraagd als reisleider op een reis naar Moldavië bij de concurrent. Maar ik wil zo graag zien wat voor mooie dingen jij al jaren doet!!

Heel veel succes weer deze zomer.
    Groetjes bij de EO!!
    Stef