Schoolgeld kinderen Santa Rosa - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu Schoolgeld kinderen Santa Rosa - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu

Schoolgeld kinderen Santa Rosa

09 December 2015 | Dominicaanse Republiek, Baní

Beste vrienden,

Zojuist heb ik contact gehad met Elen Kelly uit Santa Rosa over de school in Santa Rosa. Zij heeft mij gevraagd aan jullie te vragen om te helpen om ervoor te zorgen dat de school kan blijven bestaan.

Het is zo dat veel kinderen het schoolgeld van 10 euro per maand niet kunnen betalen, en daardoor krijgen de leraressen dan geen salaris uitbetaald.

Nu met Kerst is dat natuurlijk extra triest en vandaar dat Elen Kelly nu een soort noodkreet liet horen of ik wilde helpen en ook hulp wilde zoeken voor een gift voor de kinderen van de school in Santa Rosa.

Je kunt je gift overmaken naar rekeningnummer : NL51 ASNB 0708310249 tnv gk de Bruijn ovv kinderen school Santa Rosa.

Jouw gift zal dan worden gebruikt voor de kinderen die het schoolgeld niet kunnen betalen.

Met jullie hulp kunnen wij ervoor zorgen dat de school blijft voortbestaan!

Het trieste is dat het jeugdcentrum in de wijk haar deuren heeft moeten sluiten, daar er niet voldoende inkomsten waren. Sinds september is het jeugdcentrum en daarmee dus ook de bibliotheek dicht.

In het voorjaar 2016 hoop ik zelf weer naar Santa Rosa te gaan en alle vrienden weer op te zoeken en mee te helpen op de school met creatieve lessen.

Met vriendelijke groeten,

Karin

• 09 December 2015 - 20:16

Cor:

Hi Karin, Ik zal dit weekend 500 euro overmaken voor de kinderen in Santa Rosa.
    Sterkte met je mooie werk,
    groet,
    Cor

• 11 December 2015 - 08:08

Franky :

Hé hallo Karin,
    Was het jeugdcentrum niet van jullie?? Dus al het harde werk en inzet was voor niets. Wie is dan de eigenaar van het centrum. Kan het niet gekocht worden?
    groetjes franky uit belgie