Straten geasfalteerd, en werken op de school - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu Straten geasfalteerd, en werken op de school - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu

Straten geasfalteerd, en werken op de school

Blijf op de hoogte en volg

10 Mei 2016 | Dominicaanse Republiek, Baní

Lieve allemaal,

Het mooiste nieuws is dat er weer een aantal straten zijn geasfalteerd, dus minder stof van de zandwegen en geen gehobbel meer.

Vandaag ga ik in 4 groepen op de chr. school weer aan de slag met handvaardigheid. Super leuk! Jael , het dochtertje van mijn gastgezin gaat steeds met mij mee, als mijn klassenassisitente. Zo schattig. En zij helpt mij super!

Ik heb het naar zin hier in Bani en zou het liefst blijven, maar goed ik kan in Nederland niet gemist worden op mijn werk en in de kerk.

Het zou mooi zijn als er nog wat giften binnenkomen voor de school in Santa Rosa en voor de herstart van het timmerbedrijf van Edy.
Graag overmaken op NL51ASNB0708310249 ovv scool of herstart Edy.

Hartelijke groeten,

Karin

  • 11 Mei 2016 - 12:38

    Pieter Van Der Tang:

    Waar een wil is is een weg. Niemand is onvervangbaar op het werk. Je zult alleen daar een baan moeten vinden anders moeten we straks voor jou giften in gaan zamelen. Nu je er toch bent... Informeer eens bij Compassion of Worldvision of Habitat. Ik denk dat ze heel graag mensen als jij in dienst hebben en voor Dominicaanse begrippen heel geen slecht salaris betalen.
    Niet dat we je hier weg willen hebben hoor

  • 11 Mei 2016 - 12:44

    Pieter Van Der Tang:

    Afhankelijk van de hoogte van je hypotheek kan het heel interessant zijn om je huis hier te verhuren en van de huuropbrengst te leven in DR. Daar heb ik ook vaak over gedacht voor mezelf. Als je echt wilt dan moeten we maar eens afspreken dan kunnen we het eens bespreken.

  • 11 Mei 2016 - 12:44

    Pieter Van Der Tang:

    Afhankelijk van de hoogte van je hypotheek kan het heel interessant zijn om je huis hier te verhuren en van de huuropbrengst te leven in DR. Daar heb ik ook vaak over gedacht voor mezelf. Als je echt wilt dan moeten we maar eens afspreken dan kunnen we het eens bespreken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, Baní

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 188516

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 21 Augustus 2010

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Landen bezocht: