Ongeluk Jorge - Reisverslag uit Nederland, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Ongeluk Jorge - Reisverslag uit Nederland, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Ongeluk Jorge

18 Juni 2016 | Nederland, Nederland

Lieve allemaal,

Mijn vriend Jorge is vorige week ernstig verbrand aan zijn bovenlichaam en zijn linkerarm. Terwijl hij een vriend met autopech hielp kreeg hij kokend heet water tegen zijn lichaam dat uit de radiateur spoot. Hij heeft 1e en 2e graads brandwonden opgelopen.

De eerst 2 nachten lag hij in het ziekenhuis en nu is hij thuis en gaat iedere dag voor de wondverzorging naar de kliniek. Hij heeft enorm veel pijn en huilt veel. Het is enorm triest dat hem dat moet overkomen, omdat hij al eerder ernstig is verbrand bij een gasexplosie.

Deze wonden waren op dezelfde plek en daardoor geneest het nu heel langzaam en is het ongelovelijk pijnlijk.

Het is zwaar, omdat hij opnieuw schulden moet maken omdat hij anders de dure medicijnen niet kan betalen. Hij is niet verzekerd en medische verzorging kost enorm veel geld.

Hij zei, dat hij wil vluchten vanuit de DR, omdat hem telkens zoveel ongelukken overkomen, eerst de gasexplosie, de roofoverval waarbij hij alles kwijt raakte, geld, mobiel, gereedschappen, en nu dit.

Jorge wil niet dat ik kom, omdat hij zich zo rot voelt, en niet wil dat ik hem zo zie lijden, en ook omdat het veel geld kost om erheen te gaan. Zo steun ik hem, door elke dag even te bellen, al is het super moeilijk om de juiste woorden van troost te vinden.

Groeten,

Karin

• 18 Juni 2016 - 16:54

Annie Verrips:

Sterkte voor jullie allebei, karin. Wat afschuwelijk!!

• 18 Juni 2016 - 17:05

Jessica:

afschuwelijk, wens jullie allebei veel sterkte!

• 18 Juni 2016 - 19:38

Adriana:

Heel veel sterkte!!!

• 18 Juni 2016 - 20:57

Sandra:

ach, sterkte !

• 19 Juni 2016 - 10:03

Gerda:

Wat triest zeg....had jullie zo graag wat anders gegund...! Dit zijn van die " waarom" gebeurtenissen...! Liefs en sterkte voor beiden!!

• 19 Juni 2016 - 11:29

Itie:

Heel veel sterkte voor jullie beiden gewenst! Lieve groeten

• 19 Juni 2016 - 13:37

Tjitske:

Karin, dat is naar nieuws. Sterkte voor jou en Jorge. Ik zal voor jullie bidden in deze situatie. liefs, Tjitske

• 19 Juni 2016 - 20:35

Irene:

Hoe gaat het nu met hem?
    Kan jij je al weer een beetje concentreren op je werk?
    Ik denk en bid voor jullie.
    Heel veel kracht voor de komende tijd!
    Lieve groet van Irene

• 20 Juni 2016 - 08:38

Tonja:

Wat heftig voor jullie allebei. Veel sterkte en beterschap voor Jorge! sterkte ook voor jou Karin!

• 20 Juni 2016 - 19:15

Wilma:

He Karin,
    Wat een narigheid zeg. Heftig voor hem dit nu ook mee te maken. Voor jou ook niet makkelijk hoor! Schrikken wel natuurlijk! Sterkte voor hem en jou en zal zeker in de gebeden bij jullie zijn. Het minste wat ik kan doen!
    Lieve groet, wilma