Terug in NL; Nina haar vader - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Terug in NL; Nina haar vader - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Terug in NL; Nina haar vader

29 Augustus 2016 | Nederland, Hilversum

Lieve allemaal,
Vorige week zijn Nina en ik veilig in NL aangekomen en afgelopen woensdag is Nina teruggegaan naar Frankrijk. Haar vader had op 23 aug. een afspraak bij de KNO arts en die heeft gelijk een biopsie laten uitvoeren. Dankzij jullie giften is dat mogelijk geweest (130 euro) Al eerder had ik 30 euro voor medicijnen tegen hoofdpijn en geld voor voedzame maaltijden overgemaakt en Nina had zelf ook 50 euro voor vervoerskosten naar Santo Dominigo aan haar vader gegeven. Morgen gaat hij voor een MRI scan naar het ziekenhuis en heb ik van jullie giften weer 40 euro naar haar vader overgemaakt.

Volgende week krijgt hij de uitslag van de biopsie en hoort hij welke behandeling er mogelijk is voor zijn tumor.

Nina is nu hard aan het leren voor haar examen en ook bezig met het afronden van haar master. Op 15 september is de presentatie.

Iedereen die een bijdrage heeft gegeven voor de behandeling van Nina haar vader wil ik hartelijk bedanken.

Hartelijke groeten,

Karin

Ps Ik zal nog een foto plaatsen van Nina haar vader en van het huisje en straatje waar hij woont.