Studenten Santa Rosa stichting Badeloch - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Studenten Santa Rosa stichting Badeloch - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Studenten Santa Rosa stichting Badeloch

21 November 2016 | Nederland, Hilversum

Beste allemaal,
De studenten in Santa Rosa hebben jullie hulp nodig. Op 23 januari schreef ik hierover in mijn nieuwsbrief en er zijn helaas maar 3 giften binnengekomen bij stichting Badeloch.

Hierover was ik verbaasd. De stichting vroeg mij namen te geven van degene die een gift hebben gegeven. Bij de giften moet wel duidelijk staan dat het voor de Dominicaanse Republiek is.

Mocht het zo zijn dat jij wel een gift hebt gegeven, wil je mij dat dan laten weten?

Totaal is er dit jaar 1.730 euro binnengekomen en er is 3.260 euro nodig voor de studiekosten van de studenten. Dit is de maandelijkse betaling aan de universiteit. De boeken, schriften en andere schoolmaterialen en brommertaxi kosten moeten zij zelf betalen.

Het bezorgt mij nu in ieder geval heel veel druk, omdat er een tekort is van 1.530 euro, en ik wil deze studenten graag helpen. Als zij klaar zijn met hun studie kunnen zij zelf een goede baan vinden en is hulp vanuit Nederland niet meer nodig.

Het gaat om 7 getalenteerde jonge mensen, die studeren om verpleegster, lerares, kleuterjuf, manager, en ICT specialist te worden.Jonge mensen, van wie er 3 geen vader meer hebben, en voor wie het anders onmogelijk is om te studeren. Bij de andere 4 gezinnen, verdient de vader zo weinig dat er geen geld is om de kinderen te laten studeren.

Giften voor deze studenten kunnen worden overgemaakt op rekeningnummer : NL28INGB0000326212 tnv stichting Badeloch Fonds te Hilversum ovv Dominicaanse Republiek. De stichting is een ANBI, dus giften zijn aftrekbaar voor de belasting.

Meer over deze studenten kun je lezen op www.badelochfonds.nl in de nieuwsbrief van december 2015.

Met vriendelijke groeten,

Karin