Hoe gaat het nu met...... - Reisverslag uit Palmar de Ocoa, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu Hoe gaat het nu met...... - Reisverslag uit Palmar de Ocoa, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu

Hoe gaat het nu met......

Blijf op de hoogte en volg

24 Januari 2017 | Dominicaanse Republiek, Palmar de Ocoa

Lieve allemaal,
Hoe gaat het nu met..... die vraag krijg ik de laatste weken steeds, en ik kan jullie melden, dat ik enorm verdrietig ben, omdat het visum is geweigerd.

Jorge wilde zo graag mijn cultuur leren kennen en zelf zien hoe mijn leven eruit ziet en kennismaken met mijn collegas, vrienden en familie. Jorge huilde toen hij terugkwam en naar huis moest rijden vanaf de ambassade in Santo Domingo.

Jorge zei dat ik eerst moest bidden en aan God moest vragen om te helpen en wijsheid te geven. Daarna pas de formulieren rustig lezen. Ik heb eerst flink gehuild...........

En nu nog schieten de tranen in mijn ogen....

Wat we kunnen doen is een advocaat vragen om een bewaarschrift in te dienen bij IND om aan te tonen dat onze relatie oprecht is en onze bedoelingen van de reis oprecht zijn en we moeten aantonen dat hij na de vakantie in Nederland weer terug gaat naar Dominicaanse Republiek.

Wie tips en adviezen heeft, graag melden!

Met vriendelijke groeten,

Karin


  • 24 Januari 2017 - 23:54

    Evelien:

    Hoi Karin,

    Wat een verdrietig nieuws zeg, en wat lastig, jammer dat daar zo moeilijk over wordt gedaan.
    Hopelijk krijgen jullie de kracht, liefde en wijsheid van onze Hemelse Vader voor een juiste oplossing!

    Heel veel sterkte..

    Ps. Ik reageer niet altijd maar lees trouw je blog hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, Palmar de Ocoa

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 971
Totaal aantal bezoekers 188505

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 21 Augustus 2010

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Landen bezocht: