Regen en een lekkend dak - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu Regen en een lekkend dak - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu

Regen en een lekkend dak

08 Mei 2016 | Dominicaanse Republiek, Baní

Lieve vrienden,

Het regent heel veel en de straten staan vol water. Het dak van de school lekt, en ik ben benieuwd hoe ik de situatie aantref na het weekend. Ik hoop maar dat de emmertjes steeds verwisseld worden als deze vol zitten met regenwater.

Wat ik nog meer hoop is dat jullie helpen met een gift. Tot nu toe heb ik van 1 persoon een gift ontvangen.

Gisteren ben ik enorm verrast door Rafelo en Cristina. Zij had gevraagd of ik tijd had om die avond naar hun huisje te komen voor een gesprek met hun dochter over haar studie aan de universiteit. Zo gezegd, zo gedaan en ik stap niets vermoedend hun huisje binnen, VERRASSING! Een heerlijke taart, balonnen en zingende kids Feliz Cumpleanos! Ik heb genoten! Wat een heerlijke avond.

De afgelopen week veel gewerkt op de school en nu geniet ik van het weekend. Ik vanmorgen veel nieuwe knutselwerkjes voorbereid, copien gemaakt, en vanmiddag kwam Jorge mij ophalen. Samen met zijn jongste dochter zijn we naar het strand gereden en daar onder de boom, hebben we naar de hoge golven gekeken. Daarna hebben we een heerlijke cake gegeten met warme chocolademelk.

Het was goed om weer even samen te zijn!

Hartelijke groeten,

Karin