Nieuw avontuur kan beginnen - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Nieuw avontuur kan beginnen - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Nieuw avontuur kan beginnen

Blijf op de hoogte en volg

23 Februari 2024 | Nederland, Hilversum

Gisteren heb ik geboekt en ik ga over 3 weken naar DR. Ticket was maar € 514, dus ja zo goedkoop, dat wilde ik boeken. Het is lang geleden. Ik was er juni vorig jaar voor 't laatst, dus hoogste tijd om te gaan. Het begon zo te kriebelen.....

Het zou zo leuk zijn als ik mijn eigen projecten in Bani weer kan gaan doen met een groep. Het was zó geweldig, ook voor de mensen in Bani was het een enorme bemoediging. Ik ga proberen of ik het weer via Amarant Reizen kan opstarten.

Wat ik zo leuk zou vinden, is om een speeltuin in de wijk te bouwen. Een ontmoetingsplek voor de kinderen, om na school heen te gaan. Een plek waar ze kunnen spelen, nieuwe dingen kunnen leren. Om het ontwikkelingsniveau in de Dominicaanse Republiek omhoog te brengen, en vooral kinderen in een arme wijk meer kansen te geven. Er is nergens in de wijk een plek waar gras is om te spelen of te sporten.

Heerlijk om zo te dromen, plannen te maken, nieuwe ideeën te ontwikkelen. Start van een nieuwe missie....?

Met vriendelijke groeten,

Karin de Bruijn


  • 23 Februari 2024 - 11:05

    Annie Verrips:

    Alvast goede reis gewenst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hilversum

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 188830

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 21 Augustus 2010

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Landen bezocht: