Bezoek uit DomRep, Nina komt in juli - Reisverslag uit Nederland, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Bezoek uit DomRep, Nina komt in juli - Reisverslag uit Nederland, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Bezoek uit DomRep, Nina komt in juli

03 Juni 2016 | Nederland, Nederland

Lieve allemaal,

Op 3 juli krijg ik opnieuw bezoek van mijn vriendin Nina uit de Dom.Republiek. Zij studeert in Frankrijk en komt in juli voor een maand naar Nederland.
Met Kerst - en Oud/Nieuw was zij er ook en dat was zo ontzettend leuk, dat ik haar heb gezegd, kom nog maar een keer voor je weer naar de Dominicaanse Republiek teruggaat, nu kan het omdat zij een studentenvisum heeft en het is ongelovelijk lastig om een visum voor Europa te krijgen.
Zij komt uit een arm gezin in Santa Rosa en het is heel bijzonder dat zij in Europa kan studeren. Zij doet een master en is in DR al basisarts.

Nina kijkt er ontzettend naar uit en zou het leuk vinden om je te ontmoeten in Nederland.

Hartelijke groeten,

Karin

• 05 Juni 2016 - 14:11

Pieter Van Der Tang:

Wat ontzettend leuk voor jullie. Veel plezier! Komen jullie ook nog skiën in Zoetermeer?