Terug in Bani - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu Terug in Bani - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu

Terug in Bani

08 Juli 2013 | Dominicaanse Republiek, Baní

Lieve allemaal,

Eindelijk even tij om te schrijven. Het programma is heel druk met veel activiteiten en we gaan morgen beginnen met het leggen van de tegels in de kerk van Jose Guzman.

De zakken cement hebben we vanavond al klaar zien staan in de kerk, en we mochten een fijne dienst meemaken. De ontmoetingen zij talrijk met de Dominicanen en het mooiste vandaag was het onverwachte bezoek van David bij ons gastgezin Yeni. We hebben heel veel gezongen met de Dominicanen en de Nederlanders samen.

We zijn afgelopen donderdag vertrokken en in de groep zijn we met 4 dames en 1 man. Het zijn gezellige mensen, met interesse voor heel veel dingen. We zijn naar de groenten en fruitmarkt geweest en bij een hele grote winkel hebben we boodschappen gedaan met een aantal Dominicaanse jongens uit de kerk en de NL lieten ook deze jongens wat uitkiezen om te kopen voor school, zoals schriften en dat was zo´n mooi gebaar. Om niet alleen maar aan jezelf te denken.

We zij al 3 keer naar de kerk geweest en mochten samen met de Dominicanen vieren dat we een zijn in Christus.

Ook hebben we al heel veel gezien in de wijk en de deelnemers waren onder de indruk van de armoedige huisjes en zeiden oh, dan is het waar wij slapen veel beter.

Zo, en nu ga ik slapen. Ik heb mijn energie hard nodig.

Groeten, Karin

• 08 Juli 2013 - 07:12

Gerda :

Wens jou en je mede-reizigers een mooie en gezegende tijd!!
    (p.s. was je al een beetje uitgerust van de vorige keer..Kanjer!)

• 08 Juli 2013 - 09:36

Sandra:

Zo, ben jij nog wel eens in Nederland???
    Geniet er maar weer lekker van en Gods zegen!

• 08 Juli 2013 - 10:35

Wilma:

He Karin,

Zo terug in je thuis land! Heerlijk karin je hebt het weer flink druk als ik het zo lees en je geniet ook weer volop. Ja we waren soort van net terug maar de tijd vliegt voorbij en je bent er nu al weer. Nou heel veel goeds voor jullie allen en doe iedereen heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel groetjes van mij!!!!

• 08 Juli 2013 - 10:59

Annie Verrips:

Hoi Karin,

Heel veel succes daar met het werk! Jullie doen mooie dingen!
    En geniet ervan!
    Groet,