Kerstkaarten actie voor Santa Rosa - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Kerstkaarten actie voor Santa Rosa - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Kerstkaarten actie voor Santa Rosa

30 Oktober 2013 | Nederland, Hilversum

Hallo allemaal,

Deze zomer ga ik met een groep jongeren uit de Regenboog kerk naar de Dominicaanse Republiek om daar bij diverse huisjes sanitaire voorzieningen aan te leggen of de huisjes te verbeteren.

Hiervoor is veel geld nodig en deze maand verkoop ik mooie kerstkaarten. Een set van 6 grote, kleurige, mooi glanzende kerstkaarten kost 10 euro. Koop je er 3, dan krijg je korting en betaal je 25 euro.

Ik hoor graag of je deze mooie kaarten wilt bestellen of zelf wilt gaan verkopen in je eigen vriendenkring!

• 30 Oktober 2013 - 23:03

Gerda Kamphuis:

Hoi Karin,
    Graag wil ik 2 setjes van je kopen.
    Zeker is het goed om te horen dat je met een groep jongeren gaat.
    Geef je even je nr. door dan kan ik het geld overmaken.