Ticket voor Nina geboekt - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Ticket voor Nina geboekt - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Ticket voor Nina geboekt

14 Augustus 2017 | Nederland, Hilversum

Beste lezers,
Ontzettend veel dank aan de gulle giftgevers. Wat mooi dat jullie Nina wilden helpen.Het ticket is gekocht en 21 augustus vliegt Nina via Curaçao naar Nederland. Daarna gaat zij met de bus naar Parijs, waar nog een koffer met haar spullen staat en dan verder met de bus naar Montpellier.

Via Nederland vliegen was goedkoper als rechtstreeks naar Parijs, en ik vind het super leuk om Nina weer te zien. Ik ga haar dinsdag 22 augustus van Schiphol ophalen. Zij blijft dan bij mij logeren en waarschijnlijk gaat zij de volgende dag met de bus naar Parijs, omdat zij voor 26 augustus haar visum moet vernieuwen.
In september is het toelatingsexamen om als huisarts in Frankrijk te mogen werken en tevens is zij van plan haar werk bij de kinderopvang weer op te pakken. Eind oktober krijgt zij dan de uitslag van haar examen. Zij heeft alweer hard geleerd en heel veel proefexamens gemaakt.

Heel bijzonder dat jullie dit voor haar hebben willen doen!

Hartelijke groeten,

Karin de Bruijn