Het is gelukt! Alles is betaald! - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Het is gelukt! Alles is betaald! - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Het is gelukt! Alles is betaald!

15 Juni 2013 | Nederland, Hilversum

Beste allemaal,
HET is GELUKT! ALLES is BETAALD! Namens Mercedes HEEL veel DANK! Dat bericht kreeg ik zojuist uit de Dominicaanse Republiek, van Herman een goede vriend van mij die daar nu is en voor JmeO gaat werken. (www.hermaninhetbuitenland.waarbenjij.nu)

Samen met Mercedes is hij naar de bank geweest om de resterende schuld van 35.000 pesos, 700 euro, af te lossen. Heel VEEL dank aan alle vrienden die mee hebben geholpen! Echt zo bijzonder!

In juli ga ik opnieuw naar de DR met een groep van 4 deelnemers om verder te werken aan de kerk van Ds. Eusebio Guzman. We gaan de kerk dan helemaal afmaken! Mocht je nog meewillen, de tickets zijn nu weer goedkoper geworden en je kunt nog boeken bij Amarant Reizen!

Hartelijke groeten,

Karin

• 15 Juni 2013 - 23:14

Pieter Van Der Tang:

Geweldig! :)

• 16 Juni 2013 - 10:43

Annie Verrips:

Hoi Karin,

Nou, dat is een mooi bericht!!!!!!!

Groet,

Annie

• 16 Juni 2013 - 20:07

Henk Sijtsema:

Fantastisch mooi bericht om te lezen dat de schuld van Mercedes is afgelost. Dank aan de mensen en aan God om hier in te voorzien.

Groetjes,
    Henk

• 18 Juni 2013 - 16:58

Erik Van Den Berg:

Beste Karin,
    Dat is een mooi resultaat: alles is betaald!
    Ik had per bank een bedrag overgemaakt, maar dat bedrag werd weer teruggestort (blokkade van rek. nr. 9394406!).
    Ik wil weer weer een nieuwe poging doen om dat bedrag over te maken, maar misschien moet ik dat op een ander rek.nr. doen.
    Nog een vraag: wat is jou juiste emailadres: ik heb verschillende adressen in mijn lijst staan en ik weet nu niet meer wat het juiste adres is.
    groet
    Erik

• 03 Juli 2013 - 23:36

Elisabeth De Bijl:

Fijn om te horen dat weer dat mooie werk mag gaan doen. Geniet er van