Wie helpt Pedro? Meer nieuws over ziekte Mercedes. - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Wie helpt Pedro? Meer nieuws over ziekte Mercedes. - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Wie helpt Pedro? Meer nieuws over ziekte Mercedes.

18 Maart 2021 | Nederland, Hilversum

Lieve allemaal,

De Engelse lessen van Pedro, onze tolk zonder werk, gaan voorspoedig. Hij heeft nu 5 leerlingen uit Tunsalao (Ecuador) en 2 uit Pulingui (Ecuador) en 4 leerlingen uit Santa Rosa en Santo Domingo (Dominicaanse Republiek).

Er zijn echter wel onkosten die hij maakt, voor Internet en belminuten kopen en ook heeft hij onkosten voor zijn maaltijden en die van zijn dochter. Voorlopig komen er nog géén groepen naar de Dominicaanse Republiek en is hij zonder werk als tolk/vertaler en toeristengids door de grotten in Santo Domingo.

Mag ik jullie vragen om financieel bij te springen en Pedro te helpen?
Graag je gift overmaken op rekeningnummer
NL51ASNB0708310249 tnv GK de Bruijn ovv Engelse lessen

Hartelijke dank voor alle giften die er voor Mercedes zijn binnengekomen :-) totaal € 150.

Daarmee is zij afgelopen dinsdag naar de reumatoloog in het ziekenhuis in Santo Domingo gereisd, met de plaatselijke bus. Zwaar voor haar omdat zij moeilijk loopt. Zij is al maanden thuis, en komt nergens ook omdat zij in een risicogroep valt in verband met haar obesitas. In Santo Domingo werd zij opgehaald door een familielid, die met de auto haar naar het ziekenhuis heeft gebracht. Zij heeft diverse onderzoeken moet ondergaan, zoals een scan van haar knieën en is in Santo Domingo gebleven om de volgende dag opnieuw naar het ziekenhuis te gaan voor verder onderzoek. Als ik meer weet, horen jullie van mij.

Het is moeilijk voor mij nu ik mijn vriend, Jorge al meer dan 4 maanden niet hebt gezien en dan schieten de tranen mij in de ogen, want ik mis hem ontzettend. Reizen is nu te gecompliceerd en te kostbaar doordat er steeds meer eisen gesteld worden aan een reis zoals een PCR test en sneltest.

Hartelijke groeten,

Karin de Bruijn