Terug in Nederland - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Blijf op de hoogte en volg

20 Oktober 2015 | Dominicaanse Republiek, Baní

Lieve allemaal,

Sinds vanochtend haf acht ben ik weer in Nederland, heel moe, en met het gevoel of ik een maand weg ben geweest, omdat er zoveel is gebeurd.

De eerste die mij belde was mijn vriend en hij heeft lang met mij gesproken en nam alle rust en tijd om alles te bespreken.

Ook in Santa Rosa mocht ik met hem spreken en was hij naar het huis van Marisol gekomen, en daar was Cristina toen hij aankwam en even later kwam ook Esdras. Het was goed om mijn vriend weer te zien en hij wil de relatie weer goed krijgen. Maar er is wel iets gebeurd in mij, alsof er een aardbeving is geweest en het vertrouwen weer opnieuw moet worden opgebouwd.

Hij vertelde dat die dame die mij heeft gebeld niet zijn echtgenote is, hij is niet met haar getrouwd en heeft wel een relatie met haar gehad en die is enige tijd geleden verbroken. Hij was bij haar om zijn oude mobiel aan haar te verkopen, want ik had mijn vriend een nieuwe mobiel gegeven omdat zijn vorige was gestolen. Zijn oude mobiel functioneerde niet goed en daarmee kon hij niet Whatsappen en ik wilde graag goed communiceren met hem als we niet bij elkaar zouden zijn.

Mijn vriends verhaal is wel heel warrig en hij vertelt steeds wat anders waardoor ik het gevoel krijg dat hij Keulen en Aken bij elkaar liegt. De tijd zal het leren of hij eerlijk en betrouwbaar is.

In Santa Rosa is iedereen erg bezorgd en niemand wil dat ik in een diepe put val en veel te lijden krijg. Edy zei, dat het voelt alsof ik zijn dochter ben. En wil echt alleen het beste voor mij.

Edy heeft mij naar het busstation gebracht en Jorge reed achter ons aan. Bij de bus nog een omhelzing en daarna belde Jorge nog een paar keer. Het zit hem ook hoog, en hij wilde dat ik het hem vergaf. God vergeeft ook. En snapte niet dat ik hem geen kus wilde geven, maar van binnen voelt het of er aan aardbeving heeft plaatsgevonden en het vertrouwen moet weer opgebouwd worden.

Hartelijke groeten,

Karin

  • 20 Oktober 2015 - 21:01

    Wilma:

    Nou Karin het is nog al wat! En jij nu weer in Nederland hopelijk tijd om alles een plekje te geven en te verwerken! Kan me voorstellen dat je zegt dat het wel een maand lijkt dat je weg was! Sterkte ermee en wijsheid toegewenst!

  • 21 Oktober 2015 - 08:28

    Tonja:

    Sterkte en wijsheid voor jou toe gebeden Karin!

  • 21 Oktober 2015 - 09:21

    Sandra:

    In Nederland krijg je hopelijk tijd en rust om alles te verwerken en op een rijtje te krijgen, heel ingewikkeld en ik wens je Gods zegen toe en je bent in mijn gedachten/gebeden.

  • 21 Oktober 2015 - 10:26

    Janneke:

    Lieve Karin, Heftig allemaal. Er is in korte tijd veel gebeurt. Veel wijsheid en sterkte om alles weer in balans te krijgen. Ik denk aan je.

  • 21 Oktober 2015 - 10:48

    Gamaliel Castillo:

    Hola Karin, qué bien es poder tener noticia de tus actividades en la Rep. Dom. y tambien en el Ecuador! Eres una gran emprendedora de projectos para Dios y la ayuda de los mas necesitados.

    Que descanse bien. Te lo mereces.

    Heel veel succes in de voorbereiding voor de volgende seizoen.

    Gamaliel en Marleen

  • 21 Oktober 2015 - 17:00

    Annie Verrips:

    Hallo Karin,

    Heel goed te begrijpen dat je moe bent!!! Neem tijd om rust te vinden en alles weer op de rails te krijgen. Gun jezelf die tijd ook!!!! Pas - in alle opzichten - heel goed op jezelf!!

    Groetjes,
    Annie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, Baní

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 189016

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 21 Augustus 2010

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Landen bezocht: