Nog 20 dagen voor vertrek naar DR - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Nog 20 dagen voor vertrek naar DR - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Nog 20 dagen voor vertrek naar DR

16 Mei 2023 | Nederland, Hilversum

Lieve vrienden,

Over 20 dagen vlieg ik naar de DR toe om mijn vriend Jorge te zien en ook alle andere vrienden daar. Ik heb er heel véél zin in.

De studenten in DR die vanuit Nederland gesponsord worden via Badeloch Fonds ga ik ook bezoeken. Er zijn er nu 3 in Santa Rosa, en er is nog een jonge dame die graag psychologie wil gaan studeren alleen komt er op dit moment onvoldoende geld binnen aan sponsorgeld. Het zou heel fijn zijn, als jullie zouden willen meehelpen door een gift over te maken naar het Badeloch Fonds met vermelding gift voor studenten in de Dominicaanse Republiek. Meer info kun je vinden op www.badelochfonds.nl

Ook vind je daar foto's van de studenten, en in de nieuwsbrieven kun je lezen over hun studievoortgang.

Met vriendelijke groeten,

Karin de Bruijn