Excursie naar Santo Domingo - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu Excursie naar Santo Domingo - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu

Excursie naar Santo Domingo

25 Juli 2014 | Dominicaanse Republiek, Baní

Lieve vrienden,

Met een grroep van 6 Dominicaanse jongeren en de NL jongeren zijn we naar Santo Domingo geweest. Rafaelo de brommertaxi chauffeur ging ook mee. We hoorden dat zijn jongste dochter Kerelin ziek is en dat hij vannacht met haar naar het ziekenhuis was geweest. Hij zei, tegen mij, dat hij minder moe was als de jongeren, want die sliepen bijna allemaal in de bus.

We zijn naar de vestingstoren geweest, en het huis van Columburs, en naar de wisseling van de wacht. Tussen de middag hebben we in een goed restaurant heerlijk gegeten met z'n 24-en.

Na het winkelen barste er eenheftige regenbui los en om 5 uur kwam de bus ons ophalen. Thuis in Santa Rosa gingen Gea en ik mee naar Rafaelo om te kijken bij zijn dochter. Heel bijzonder dat we juist Karina de arts in de wijk tegen kwamen en zij met ons meeging. Ze gf een goed advies en we hebbenmet elkaar gebeden voor de gezondheid en genezing van Kerelinn zoals in Jacobus 5 staat geschreven om te doen als iemand ziek is.

Het is nu vrijdag morgen en de groep gaat straks weer aan het werk. Ik ga met Gea samen met Rafaelo naar het ziekenhuis om hun dochter te laten onderzoeken door de kinderarts.

Hartelijke groeten,

Karin

• 30 Juli 2014 - 12:18

Annemieke ZvK:

Wat mooi om te zien en te lezen hoe jullie daar in dat prachtige land bezig zijn.
    Ontroerend dat gebed voor het zieke kindje.
    Ja! zo is het bedoeld :-)
    Lieve groet en Gods zegen over jullie werk en inzet en voor de mensen daar!