Ziekenhuis en meer - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu Ziekenhuis en meer - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu

Ziekenhuis en meer

26 Juli 2014 | Dominicaanse Republiek, Baní

Lieve allemaal,

Gisteren zijn we met Rafaelo en zijn 1 jaar en 6 mnd oude dochter naar ziekenhuis geweest omdat ze hoge koorst heeft. We hebben rondleiding gehad en wat hebben wij het dan goed als je het hier ziet!

Daarna schilderen in de school en aan het werk bij het bouwen van de badkamers en het leggen van de vloer. We hebben nu bij 5 families gewerkt.

Gisteravond naar christelijk concert geweest met merengue muziek en dans.

Vandaag naar de grotten en weer s middags kinderwerk.

Hartelijke groeten,

Karin

• 28 Juli 2014 - 17:06

Margot:

Hoi allemaal,

Mooie berichten en goed werk verricht, zo te lezen. Petje af om in de hitte met 35graden te moeten werken. Nog even bikkelen lieve mensen en dan luxe in een hotel?
    Mogen jullie het verschil weer eens proeven tussen armoede en rijkdom. Wat zullen jullie straks terugkijken op een goede en leerzame tijd, althans dat hoop ik dan maar. En thuis genieten van alle luxe, wat dacht je daarvan?
    Leuk om een aantal fotos te zien, dan kun je je er iets meer bij voorstellen.
    Wens jullie nog een hele fijne tijd met de bevolking en elkaar toe en ook sterkte bij alles wat jullie meemaken en zet m op!!

Lieve groet, Margot Smit-van Trigt