Opnieuw in Dominicaanse Republiek - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu Opnieuw in Dominicaanse Republiek - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu

Opnieuw in Dominicaanse Republiek

Blijf op de hoogte en volg

30 April 2016 | Dominicaanse Republiek, Baní

Lieve allemaal,

Tot mijn grote vreugde ben ik opnieuw in de Dominicaanse Republiek. De tickets met TuiFly waren 429 euro en deze aanbieding kon ik niet laten lopen.

Gisteren ben ik hier in Punta Cana op het vliegveld geland en Jorge stond mij daar op te wachten, athans hij was ergens gaan zitten en het was even zoeken en een vriendelijke Dominicaan was behulpzaam en bood aan om Jorge te bellen en toen konden we elkaar weer in de armen sluiten. Wat heerlijk om hem weer te zien en wat fijn dat hij er was om mij op te halen.

We zitten in een klein familie hotel, 5 minuten lopen van het strand. Het is hier heerlijk. Het hotel heeft ook een klein zwembad en de eigenaren zijn super vriendelijk en kwamen ons ook tegemoet rijden met de auto, omdat het hotel wat achteraf ligt en wij het niet konden vinden.

Vandaag hebben we in een Dominicaanse eethuisje gegeten en een Duits echtpaar vroeg of zij met mij mee mochten gaan om daar ook te eten. Zij waren gisteren vreselijk afgezet en waren voor een maaltijd met 2 personen 120 euro kwijt. Nu waren ze zo ontzettend dankbaar, dat zij mee mochten met Jorge en mij, dat zij voor ons het eten hebben betaald. Wat FANTASTISCH! God is goed, en zorgt voor ons, en weet wat we nodig hebben.

Ook ben ik dankbaar voor alle projecten die er zijn geweest in Santa Rosa sinds ik bij het 1e project in 2000 in Santa Rosa betrokken was ; de bouw van het jeugdcentrum met World Servants. Daarna is er zoveel in de wijk gebeurd. Bijzonder, dat God mij als instrument in Zijn hand heeft ingezet om tot zegen van velen te zijn. We hebben 3 kerken gebouwd, en 1 school waar nu 150 kinderen les krijgen, en een kleuterschool waar ook een stuk of 20 kinderen heen gaan. Ieder jaar weer mooi om deze resultaten te zien. En dan nog al die families waar we toileten hebben gebouwd en cement vloeren hebben gelegd, dat is en blijft heel bijzonder.

Ook alle jongeren die nu via Badeloch fonds een universitaire studie kunnen doen is een zegen en zo bouwen we aan een betere toekomst.


Hartelijke groeten,

Karin

  • 30 April 2016 - 22:20

    Karin :

    Hoi Karin dat heerlijk om je ervaring te lezen. Doet me gelijk weer denken aan Johanna, kweenie en nog een mannetje welke ik in santa rosa mocht ontmoeten en in mijn hart sluiten. En na hen nog zoveel meer kinderen. En dat je mij belde vanuit Nederland toen ik in mijn eentje al naar de DR was gegaan. Het was een mooie tijd en blijft een geweldige herinnering. Dat je maar vele herinneringen erbij mag krijgen.

  • 01 Mei 2016 - 10:23

    Annie:

    Mooi, Karin. Geniet daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, Baní

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2024

Nieuwe plannen

23 Februari 2024

Nieuw avontuur kan beginnen

10 Februari 2024

Even naar de zon

08 Februari 2024

Inspiratiereis

17 Januari 2024

Overwinteren in Dominicaanse Republiek

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 190332

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 21 Augustus 2010

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Landen bezocht: