Sponsors gezocht voor stoelen project - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu Sponsors gezocht voor stoelen project - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu

Sponsors gezocht voor stoelen project

27 Juni 2023 | Dominicaanse Republiek, Baní

Beste vrienden,

Geweldig om hier in DR te zijn. Het is ontzettend warm en dat kost veel energie. Anders dan andere jaren ben ik hier zondet groep. De mensen hier vragen steeds, wanneer er weer een groep komt.

Zou wel heel leuk zijn als dat nog een keer zou kunnen, zo'n groepsreis met kinderwerk doen op school en in de kerk, en allerlei klussen in huisjes om leven van de mensen hier te verbeteren.

In ieder geval heb ik een klein project waar geld voor nodig is: alle plastic stoelen van de school moeten worden vervangen. Dit heeft ministerie van onderwijs opgedragen. Er moeten duurzame stevige stoelen aangeschaft worden met metalen poten.

Iedere gift is welkom.

Graag overmaken op rekeningnummer NL51ASNB0708310249 tnv GK de Bruijn ovv stoelen

Komende donderdag vlieg ik met TuiFly terug naar Brussel. Ik kijk terug op een mooie, leerzame tijd vol mooie ontmoetingen.

Hartelijke groeten,

Karin de Bruijn