Hoogste tijd om naar Santa Rosa te gaan - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Hoogste tijd om naar Santa Rosa te gaan - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Hoogste tijd om naar Santa Rosa te gaan

Blijf op de hoogte en volg

09 Februari 2014 | Nederland, Hilversum

Beste vrienden,

De hoogste tijd voor zonneschijn! Zo kopte de mail van Arkefly in mijn inbox een week geleden. Een super aanbieding én een heftig verlangen naar de Dominicaanse Republiek maakte dat ik dinsdag mijn ticket hebt geboekt en komende donderdag vertrek naar Punta Cana.

Heerlijk tien dagen genieten van de gastvrije bevolking, het heerlijke eten, en warme ontmoetingen met vrienden uit Santa Rosa.

Wat ga ik doen? Allereerst de gastgezinnen bezoeken, waar we zullen overnachten tijdens de projecten en met hen het programma doorspreken en kijken hoe het is op deze logeeradressen. Verder ga ik met de 3 dominees het bouwproject bespreken en met hen een plan van aanpak maken. Ook ga ik kijken op de school en in het jeugdcentrum omdat daar ook de nodige klussen gedaan moeten worden zodat ik een inschatting kan maken van alle werkzaamheden.

Hartelijke groet,

Karin

  • 15 Februari 2014 - 19:41

    Gerda:

    Dacht dat je 10 dagen vakantie had.....(ijverige bij!!!) Leuk!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hilversum

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 188319

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 21 Augustus 2010

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Landen bezocht: