Financiele hulp gevraagd voor Nina haar vader - Reisverslag uit Nederland, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Financiele hulp gevraagd voor Nina haar vader - Reisverslag uit Nederland, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Financiele hulp gevraagd voor Nina haar vader

03 Augustus 2016 | Nederland, Nederland

Lieve allemaal,
Zouden jullie Nina's vader willen helpen met een gift voor de behandeling, en voor gezonde maaltijden? Graag overmaken naar: FR76 10107004 7400 2350 3590 652 tnv Karina Sanchez ovv medical treatment Elia Sanchez. of naar mij dat kan ook; NL51ASNB0708310249 tnv GK de Bruijn ovv medische behandeling Nina's vader.

De gezondheid van Nina haar vader is erg slecht. Haar vader geeft bloed over en dat mag ik niet tegen Nina zeggen, omdat zij zich dan nog meer zorgen gaat maken. Wij weten niet hoeveel tijd Nina nog met haar vader heeft, en wij hopen dat chemotherapie en/of bestraling de tumor nog kan laten verdwijnen. De vader is kostwinner in het gezin, en dat maakt de situatie nog moeilijker. Sinds haar vader heeft gehoord dat zijn jongste zoon voor diefstal 20 jaar gevangenisstraf heeft gekregen, gaat het niet goed met hem. Hij maakt zich daarover heel veel zorgen, omdat deze zoon ook 2 kleine kinderen heeft van 2 en 3 jaar oud. Nina is nu de enige die de familie financieel helpt met haar studiebeurs, maar die houdt nu op, want het was voor 10 maanden studie in Frankrijk en die zijn nu voorbij.

Haar moeder wilde dan ook niet dat NIna naar DR zou komen, omdat dit de financiele situatie nog moeilijker maakt, maar de vlucht kunnen we niet meer annuleren. Zelf denk ik dat het goed is als Nina haar vader zelf ziet en kan omarmen, en haar moeder kan helpen om te vertellen hoe zij voor haar vader het eten kan bereiden. Ook gaat Nina op zoek naar werk en bij de ziekenhuizen in DR haar Curriculum brengen en proberen of zij nog een keer een studiebeurs kan krijgen voor een vervolg studie in Frankrijk.

Karin de Bruijn