Hartelijk dank - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Hartelijk dank - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Hartelijk dank

17 Januari 2013 | Nederland, Hilversum

Lieve vrienden,

Hartelijke dank voor jullie hulp voor Rafelo en zijn gezin! Het is gelukt om al het geld bij elkaar te krijgen, voor de materialen die er op de begroting stonden!

Zoals jullie weten ben ik ook 2x in Haiti geweest in het grensplaatsje Belladere om daar een mensen te ontmoeten van een kerk, waar Esdras vanuit de Dominicaanse Republiek al contact mee had.

Sinds die tijd houd ik via Facebook contact met Leonel, die daar voor ons vertaald heeft en ons heeft rondgeleid naar de waterkrachtcentrale, en mee heeft gedaan met het kinderwerk in zijn kerk. Leonel heeft gewerkt voor 'Food for the hungry' en kent de problemen in Belladere. Zo is de bevolking daar toegenomen na de aardbeving, omdat veel mensen daarheen zijn gevlucht omdat de toestand in de hoofdstad nog slechter was. Nu zijn er ook veel kinderen die niet naar school gaan, omdat ze bij familie inwonen, maar die hen wel kunnen voeden en onderdak verlenen, maar niet ook nog eens hun schoolspullen kunnen betalen.
Leonel heeft dus een mooi plan gemaakt om die kinderen te helpen en ik kreeg een goed uitgewerkt schema met alle kosten om een kind 1 jaar naar school te kunnen sturen. Nu steun ik een meisje in Haiti die in Belladere bij haar oma woont. Haar vader is overleden en haar moeder is terug naar Porto Prince.

Hartelijke groeten,

Karin