Laatste 2 dagen - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu Laatste 2 dagen - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu

Laatste 2 dagen

22 Juni 2014 | Dominicaanse Republiek, Baní

Hallo allemaal,

Het is een heel druk programma en ik heb amper tijd voor mijzelf. Donderdag zijn we weer aan het werk gegaan op de bouw, en heb ik stenen gesjouwd en is er weer gemetseld.

Ook doen we veel leuke dingen, met het gatgezin naar de pizzeria, vandaag zijn we naar de grotten geweest en dat was ook een heel avontuur.

Giteren hebben we kinderwerk gedaan en over het verhaal van David verteld. Ook zijn we bij diverse gezinnen op bezoek geweest.

Ik heb heel veel gezien en ben ook op pad geweest om gezinnen te bezoeken die in het badkamerproject zullen zitten. Er was een gezin, de moeder was blind, de dochter doofstom en die wonen ergens acheraf in een golfplaten huis. Ik hoop dat wij hen kunnen gaan helpen.

Morgen is onze laatste dag in Santa Rosa en gaan we met de bus naar het strand van Salinas om te zwemmen.

Hartelijke groeten,

Karin

• 22 Juni 2014 - 12:35

Mario:

Hoi Karin

Gaat al weer snel, morgen laatste dag in Santa Rossa en het afscheid... Veel gedaan?

Jullie gaan nog een rondreis maken door het land en trekken de bergen in naar de ‘Dominicaanse Alpen’. Ben benieuwd wat jullie nog gaan zien. Bezoeken jullie nog:
    - Imposante watervallen in Jarabacoa
    - koffiefabriek ‘Monte Alto’
    of gaan jullie nog andere spannende dingen doen?
    - Raften of zo?

Nog veel plezier de laatste dagen in de DR.

Groet Mario