Veel nieuwe indrukken - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu Veel nieuwe indrukken - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu

Veel nieuwe indrukken

Blijf op de hoogte en volg

23 Februari 2014 | Dominicaanse Republiek, Baní

Lieve allemaal,

Mijn laatste avond in Dominicaanse Rerpubliek. Zit vol nieuwe indrukken en heb weer heel veel te vertellen.

Vandaag naar het strand geweest, en wat geberud mij, ik vraag aan iemand om een foto van mij te maken en dan komt er een achtpaar aan en denkt dat degene die de foto van mij maakt en ik bij elkaar horen en ze zeggen zullen we een foto van jullie samen maken, Nee, ik ben hier alleen. En dan vraagt het echtpaar of ik een foto van hen wil maken. Zo raken we aan de praat. Het zijn christenen en behoren ook bij een kerk en ze hebben in Haiti ook ontwikkelingswerk gedaan voor een kerk. En even later vertel ik over mijn werk en ze zeggen dat ze veel spullen hebben meegenomen om uit te delen aan de kinderen en vragen of ik dat wil doen voor hen omdat ik diezelfde middag naar een arme gemeenschap ga. How greast is our God. Zoiets kun je zelf niet verzinnen.

Hierbij de foto´s van de dominee die zo blij is met de geschonken spullen voor de kinderen in GriGri.

Groeten, Karin

  • 23 Februari 2014 - 10:11

    Adriana:

    Wow...wat mooi om deze reis zo te mogen beëindigen. Super.

  • 23 Februari 2014 - 10:42

    Annie Verrips:

    Hoi Karin,

    Dat is een mooi verhaal. Soms gebeuren er prachtige dingen!!!!


  • 23 Februari 2014 - 15:29

    Pieter Van Der Tang:

    Leuk om al je enthousiaste verhalen weer te lezen. Mooie ervaringen. Goede en veilige terugreis gewenst.
    Groeten, Pieter

  • 23 Februari 2014 - 19:46

    Karin:

    Prachtig hoor, Karin! En wat een mooie foto's erbij, zulke herkenbare plaatjes! Geniet nog heel even! Goede thuisvlucht!

  • 23 Februari 2014 - 20:39

    Sandra:

    Thank God! :)

  • 24 Februari 2014 - 18:49

    Nellie:

    welkom thuis in Holland.
    we moeten maar gauw weer eens afspreken/bijpraten.
    groetjes en suc6 als je weer gaat werken..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, Baní

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 188983

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 21 Augustus 2010

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Landen bezocht: