Heerlijke tijd in Bani - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Heerlijke tijd in Bani - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Heerlijke tijd in Bani

Blijf op de hoogte en volg

01 Augustus 2021 | Nederland, Hilversum

Beste allemaal,

Nu ik weer in Nederland ben, kijk ik terug op een heerlijke tijd in Bani. Wat heb ik genoten van het weerzien van Jorge en alle andere vrienden.

Het was ontspannend om te relaxen en niet te hoeven koken Genoten heb ik met de jongens van Jorge in de luxe marine club Nautico met zwembad en zicht op zee, lekker eten onder de palmbomen en genieten van de exotische natuur. Ik zag voor het eerst een iguana, een reptiel die er uitziet als kleine dinosaurus.

Fantastisch was het dat ik erbij kon zijn bij de Engelse lessen die Pedro, de tolk van World Servants en Mano a Mano, gaf in het buurthuis in Santa Rosa. Hij zit zonder werk nu de groepen uit USA en Europa niet komen, en het is geweldig dat er giftgevers in Nederland zijn, die hem helpen met een kleine vergoeding voor deze lessen.

Elke gift is er één, dus mocht je ook willen geven, dan heel graag overmaken op rekeningnummer NL51ASNB0708310249 TNV GK de Bruijn ovv engelse les dan zorg ik dat het geld bij Pedro komt.

Inmiddels ben ik weer in mijn eigen huis in Nederland e n geniet ik van de rust om mij heen. In quarantaine zijn biedt ook veel voordelen....je hoeft even helemaal niets :-)

Het plan is om in november weer te gaan en ik droom nu al van alle dingen die ik dan wil gaan doen.

Hartelijke groeten,

Karin


  • 01 Augustus 2021 - 20:16

    Wilma:

    he Karin ik lees nu je berichtje. Welkom terug in Nederland. Wat ontzettend fijn dat je het goed hebt gehad in de dominicaanse republiek. Nu lekker nagenieten en dus de rust in. Droom maar lekker van je volgende reis.

    lieve Groet,
    Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hilversum

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2024

Nieuwe plannen

23 Februari 2024

Nieuw avontuur kan beginnen

10 Februari 2024

Even naar de zon

08 Februari 2024

Inspiratiereis

17 Januari 2024

Overwinteren in Dominicaanse Republiek

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 190490

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 21 Augustus 2010

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Landen bezocht: