de laatste avond in Punta Cana - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu de laatste avond in Punta Cana - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu

de laatste avond in Punta Cana

26 Juni 2014 | Dominicaanse Republiek, Baní

Hallo allemaal,

Het is alweer de laatste avond. Het is hier warm, heel warm. Ik heb het goed gehad en met de groep een fijne tijd gehad. De ontmoetingen tussen de Dominicanen en de NL-ers waren heel bijzonder.

Het is alsof ik al een maand weg ben, zoveel indrukken. Ben nu wel heel moe van alles.

De tijd in Jarabacoa was heel speciaal; de deelnemers zijn wezen paragliding en met de paarden naar de watervallen geweest. Het was erg mooi en vooral Yeni, en Yerfeni en Edwin hebben enorm genoten. Ook zijn we in Jarabacoa wezen winkelen en vandaag was echt een reisdag terug via Santo Domingo naar Punta Cana.

Morgen om 11 uur gaan we naar de luchthaven. En vrijdag om 9:15 landen we op Schiphol.

Hartelijke groeten,

Karin

• 26 Juni 2014 - 07:07

Willeke:

Hoi Karin,
    Goede terugreis gewenst! Fijn te horen, dat het weer een mooie en geslaagde reis is geweest. Groetjes van ons 4-tjes.

• 26 Juni 2014 - 09:49

Annie Verrips:

Hallo Karin,
    Je hebt weer een mooie tijd gehad en goede dingen gedaan met je groep!!!
    Ik wens jullie een goede terugreis!
    Groetjes,
    Annie

• 26 Juni 2014 - 11:21

Esther:

Lieve Karin,
    Heel bijzonder wat je allemaal bewerktstellingt en meemaakt.

Ik heb weer genoten van je mooie verhalen. Dank je!
    Kijk nu al weer uit naar je volgende reis

• 26 Juni 2014 - 11:27

Esther:

Lieve Karin,
    Heel bijzonder wat je allemaal bewerktstellingt en meemaakt.
    Ik heb weer genoten van je mooie verhalen. Dank je!
    Kijk nu al weer uit naar je volgende reis..
    Goede reis terug!
    Liefs Esther

• 26 Juni 2014 - 20:30

Judith:

Ha Karin,

Het was weer heerlijk om je verhalen te lezen!
    Een goede reis terug en tot snel!! :-)

Judith