Nog 10 dagen - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Nog 10 dagen - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Nog 10 dagen

Blijf op de hoogte en volg

26 Mei 2023 | Nederland, Hilversum

Lieve allemaal,

Nog 10 dagen en dan vlieg ik naar de Dominicaanse Republiek.

Er staat iets bijzonder te gebeuren heeft Jorge mij gezegd, dus ik ben héél benieuwd.

Graag zou ik daar gaan helpen met kinderwerk. Alleen is maar alleen, dus dat maakt het wel lastiger. In de jaren dat ik met een groep ging konden we de materialen verdelen over de koffers en ook ter plekke waren er vele handen om te helpen.

Wat zou ik graag weer eens met een groep gaan! Mocht jij nog eens meewillen gaan, laat het mij weten.

Hartelijke groeten,

Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hilversum

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 188507

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 21 Augustus 2010

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Landen bezocht: