Goedkoop vliegen nu 499 euro! - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu Goedkoop vliegen nu 499 euro! - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu

Goedkoop vliegen nu 499 euro!

10 Januari 2016 | Dominicaanse Republiek, Baní

Beste vrienden,

In deze wintermaanden kijken we vooruit naar onze zomervakantie. Wat heerlijk! Mocht je nog geen bestemming weten, denk er dan over na om van 17 juni t/m 2 juli naar DomRepubliek te gaan.

De ticketsale bij TUI is nu begonnen en voor 499 boek je een ticket naar Punta Cana. Vandaaruit reizen we dan verder naar Bani! We bezoeken de zoutwiniing, nu beroemd vanwege Ẃie is de Mol' en uiteraard verblijven we bij echte Dominicaanse gastgezinnen en maken zo het leven mee in Santa Rosa.

Ook gaan we ons inzetten om die familie te helpen, die onder slechte omstandigheden moeten leven, en hen voorzien van goede sanitaire voorzieningen om hun hygienische omstandigheden te verbeteren.

Meer weten? Lees de informatie op; www.armarantreizen.com

Hartelijke groeten,

Karin de Bruijn