Op pad naar Bani - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Op pad naar Bani - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Op pad naar Bani

17 Augustus 2019 | Nederland, Hilversum

Beste allemaal,

De vlucht is geboekt en op 4 oktober vertrek ik naar Bani. Wie gaat er mee? Het plan is om 2 dagen naar Punta Cana te gaan, en vervolgens door naar Bani. Meehelpen op school, en kinderwerk doen, en meebouwen aan de uitbreiding van het schooltje van Yeni, op bezoek bij Esdras en Elen in Santo Domingo, dat is het plan.

Ik zie er naar uit om alle vrienden daar weer te zien. Edy wil ik graag bezoeken. Hij heeft een tumor in zijn hoofd en is daaraan geopereerd, en is aan het herstellen. Hij heeft nog bestralingen nodig, maar al hun reserves zijn op, zijn dochter Edelyn heeft geen werk, dus extra moeilijk.

Ook de studenten wil ik opzoeken. Yerfeni, Carolina en Dermi zijn inmiddels afgestudeerd, en op zoek naar een betere baan, waar zij meer kunnen verdienen. Genesis is bezig met haar afstudeeropdracht en Ebenezer is bezig met zijn laatste examens en zal daarna ook starten met zijn afstudeeropdracht. Quiquito heeft zijn studie weer opgepakt, dankzij een sponsor en is bezig met zijn 3e studiejaar. Keila is bezig met haar laatste jaar, en zal in januari 2020 starten met haar stage en daarna met haar afstudeeropdracht. Dorka zal in september beginnen met haar stage en daarna nog haar afstudeeropdracht. Echt fantastisch dat er zoveel studenten zijn die straks een betere toekomst tegemoet gaan.

Mij geeft het zoveel vreugde om kinderen en jongeren te helpen, en hen te bemoedigen verder te leren.

Hartelijke groeten,

Karin

• 17 Augustus 2019 - 09:40

Anniie:

Succes met de voorbereidingen en de plannen.

• 18 Augustus 2019 - 07:00

Martin:

Karin, heel veel succes met je mooie werk in de DR.

• 18 Augustus 2019 - 07:03

Martin:

Karin, heel veel succes met je mooie werk in de DR.