Paardrijden in Jarabacoa en strand in Punta Cana - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Paardrijden in Jarabacoa en strand in Punta Cana - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Paardrijden in Jarabacoa en strand in Punta Cana

20 Juli 2013 | Nederland, Hilversum

Lieve allemaal,

Gistermiddag is het vliegtuig weer veilig geland op Schiphol en ben ik weer in mijn eigen huisje. Na genieten van de reis en plannen maken voor volgend jaar, want vanuit een bergdorp iets buiten Bani heb ik een projectvoorstel gekregen om daar een klein, eenvoudig kerkje te gaan bouwen. De mensen uit dat dorp komen nu buiten bij elkaar op een stuk terrein naast een klein houten huisje en zitten op kleine bankjes buiten.

Na het emotionele afscheid in Santa Rosa van alle gastgezinnen zijn we naar Jarabacoa gereisd, een stadje in de Dominicaanse Alpen op 3 uur rijden vanaf de hoofdstad Santo Domingo.

Daar zijn we 's middags met de brommertaxi naar waterval Baiguate gereden en mochten genieten van Gods mooie schepping. De volgende dag zijn 2 deelnemers gaan raften en ben ik met de andere 3 gaan paardrijden. Het was een leuke ervaring. Het was fijn om even in alle rust met de groep te zijn, en na te praten over alle indrukkken en bijzondere ervaringen in Santa Rosa.

Ik ben heel dankbaar dat dit project is doorgegaan, want nu is de kerk van Ds. Eusebio Guzman zo goed als klaar (alleen de toilet ontbreekt nog). Het was prachtig om zondag de kerk binnen te komen met de mooie glanzende tegelvloer en het mooie zachtgele schilderwerk te zien!

De laatste dag hebben we aan het strand van Punta Cana doorgebracht en mochten we genieten van de heerlijke warme azuurblauwe zee.

Hartelijke groeten,

Karin de Bruijn

• 20 Juli 2013 - 12:31

Gerda Te Winkel:

Welkom "thuis" hoor Karin!!

• 20 Juli 2013 - 13:48

Nellie:

welkom thuis!!

• 20 Juli 2013 - 19:44

Herman:

Hoi Karin,

Welkom terug in Hilversum. Ik ben blij te lezen dat jullie een goede tijd met elkaar hebben gehad!

Mooi dat er een nieuw project uit het bezoek aan het bergdorp is ontstaan. Gods zegen in de voorbereidingen.

Groet,

Herman