Voortbestaan van christelijke school in Santa Rosa - Reisverslag uit Punta Cana, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu Voortbestaan van christelijke school in Santa Rosa - Reisverslag uit Punta Cana, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu

Voortbestaan van christelijke school in Santa Rosa

11 Juli 2022 | Dominicaanse Republiek, Punta Cana

Lieve vrienden,

Hulp voor de school in Santa Rosa komt bij mij binnen in de vorm van toezeggingen van giften. [e-1f600] Met een maandelijkse steun van € 100 euro kan de school blijven voortbestaan. Elke gift is welkom[e-1f44f][e-1f3fd] ook als je maar af en toe een bijdrage wilt doen, is dat geweldig [e-1f44d][e-1f3fd] De directeur van de school gaat het lesgeld ook iets verhogen, zodat de ouders van de leerlingen ook hun steentje bijdragen. Het lesgeld wordt 1200 pesos per maand. Ook kan het zijn, dat het in de toekomst een Compassion project gaat worden. Dat idee is zowel vanuit hier als vanuit Nederland naar bovengekomen. Er zijn ook gesprekken gevoerd hierover, maar de bedoeling was om hiervoor het jeugdcentrum in Santa Rosa te gebruiken. Ook heb ik ideeën ontvangen om bijvoorbeeld een school in Nederland te vragen om deze school in de Dominicaanse Republiek te helpen.Of zelf iets te gaan maken, dat ik kan verkopen voor dit goede doel. Ik heb het volste vertrouwen [e-1f64f][e-1f3fc], dat het geld zal binnenkomen voor de school.

Hartelijke groeten,

Karin de Bruijn