Inspiratiereis - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Inspiratiereis - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Inspiratiereis

08 Februari 2024 | Nederland, Hilversum

Lieve allemaal,

Ook zo'n zin in het voorjaar? Nou, ik wel in ieder geval. Wat mij leuk lijkt, is om een inspiratiereis te organiseren. Vooral om mensen te laten zien, wat er allemaal ten goede is veranderd in de wijk Santa Rosa, in de Dominicaanse Republiek. Boeiend voor deelnemers van de projecten om te zien, dat jullie echt verschil hebben gemaakt. Boeiend voor nieuwe mensen om je in te zetten voor je medemens. Voor degene die nog eens op werkvakantie willen, kan ik de projecten van Mano a Mano aanbevelen. Kijk eens op www.manoamanodomrep.nl en laat je inspireren door de reisverhalen die je vanaf 12 februari daar kunt lezen.

Wat mij ook leuk lijkt, is om nog eens een boek te schrijven over al mijn levensverhalen! Over mijn reisavonturen in Zwitserland, Ecuador en Dominicaanse Republiek en wat het allemaal met mij gedaan heeft, en wat het allemaal te weeg heeft gebracht.

In de Dominicaanse Republiek vragen de mensen steeds naar jullie. Ze willen weten hoe het met jullie gaat, en wanneer jullie weer een keer terugkomen om hen te bezoeken. Zij zijn ook nieuwsgierig naar ons leven hier in Nederland. Een Appje met een foto van jezelf kan natuurlijk ook!

Wat mij ook leuk lijkt, is om nog eens een stichting op te richten om de mensen daar te kunnen helpen. Alleen wie zou mij willen meehelpen als bestuurslid van deze stichting? Twee mensen heb ik nodig; iemand die de boekhouding kan doen, en iemand die meedenkt met alles.

Met vriendelijke groeten uit Hilversum,

Karin de Bruijn