Dank voor sponsoring studenten in DR - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Dank voor sponsoring studenten in DR - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Dank voor sponsoring studenten in DR

Blijf op de hoogte en volg

19 Maart 2015 | Nederland, Hilversum

Lieve allemaal,

Klaar voor vertrek naar de DR meld ik jullie, dat mijn oproep om de 6 studenten te sponsoren een bedrag van 1000 euro heeft opgeleverd! Echt geweldig, dat de helft van het geld voor hun studies nu binnen is.

Komende week ga ik de studenten bezoeken en hoor ik hoe het met hen en hun studie gaat. Ook ga ik het project bezoeken waar ik vorige jaar samen met heel veel andere deelnemers aan heb mogen meebouwen.

Ik wil op bezoek bij de gezinnen die een badkamer hebben gekregen en zien hoe het er nu uit ziet.

Heb er heel veel zin in om alle vrienden en bekenden uit Santa Rosa weer te zien!

Hartelijke groeten vanaf Schiphol,

Karin

  • 19 Maart 2015 - 06:35

    Gerda:

    Mooie tijd gewenst Karin!!
    Be blessed!

  • 19 Maart 2015 - 07:07

    Wilma:

    He Karin,

    Wat super dat je weer naar santa rosa gaat! Ik moest de laatste dagen heel veel aan je denken maar het bellen is er niet van gekomen. Wat heerlijk dat je weer gaat. En fijn dat in ieder geval de helft van het studie geld binnen is! Geniet daar van een ieder en veel lieve groeten ook voor allen! Mooie tijd toegewenst!

    Lieve groet,
    Wilma

  • 19 Maart 2015 - 10:18

    Petra:

    Een goede reis en tijd toegewenst ook namens KJ. Als je terug bent, lijkt het me gezellig om weer eens af te spreken:). Hasta la vista!


  • 19 Maart 2015 - 11:06

    Joke:

    Lieve Karin, fijne tijd gewenst, doe je iedereen de groeten, ik ben benieuwd hoe het met Mercedes is. Wens haar alle goeds. Fijne tijd, liefs Joke

  • 19 Maart 2015 - 18:55

    WiekeW:

    Dag Karin.

    Een goede en gezegende reis gewenst. wwk

  • 24 Maart 2015 - 11:20

    Martin:

    Hoi Karin,

    Een hele fijne en mooie tijd toegewenst in de DR.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hilversum

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 189071

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 21 Augustus 2010

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Landen bezocht: