Opnieuw in de Dom.Republiek voor projecten - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu Opnieuw in de Dom.Republiek voor projecten - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu

Opnieuw in de Dom.Republiek voor projecten

Door: Karin de Bruijn

Blijf op de hoogte en volg

14 Mei 2010 | Dominicaanse Republiek, Baní

Hallo allemaal,

Op dit moment ben ik in het tropisch warme Punta Cana, aan de oostkust van de Dominicaanse Republiek.

Ik ben voor 1 maand in de Dominicaanse Republiek en sinds gisteren ben ik hier. Ik heb een heerijke reis gehad, met veel zegeningen.
Zo hoefde ik niet te betalen voor de extra kilo's. Ik kreeg gratis een drankje aangeboden, vanwege de 2,5 uur vertraging, een aardige man hielp met mijn koffers de trein uit dragen en op een bagagekar zetten, dus wat wil je nog meer?

Vanmiddag ga ik op reis met de bus naar Bani, waar ik vanavond aan hoop te komen en al mijn vrienden weer zal zien.

Ik ga het zomerproject voor bereiden voor stichting 4YOU! Ik hoop dat er nog een paar deelnemers bijkomen, dus zegt het voort, als je mensen kent die wel mee zouden willen.

Meer info op www.4you2.org.

Hartelijke groeten,

Karin de Bruijn

  • 14 Mei 2010 - 17:14

    Stef:

    Heel veel succes!! Liefs uit het koude Nederland.

  • 14 Mei 2010 - 19:17

    Wilma:

    He karin,

    Wat heerlijk je berichtje te lezen dat je veilig in punta cana bent aangekomen en de reis goed is verlopen! Nou ik hoop de busreis ook en dat je een geweldig fijn welkom thuis gevoel zult krijgen! De zegeningen zullen zich nog wel uitbreiden hoor! Karin geniet! Ik ben vanaf jou vertrek naar de Dr ook op reis namelijk met jou in mijn gedachten en alle lieve vrienden/familie aan wie ik al zo lang niks van me heb laten horen. Dat komt wel weer!
    Karin fijn dat je er bent en heel veel liefs voor een ieder. Ik zal je zeker volgen.

    Lieve groet,

    wilma

  • 14 Mei 2010 - 19:34

    Nellie:

    Hoi Karin,
    Bijzonder én fijn dat je zomaar een maand in de DR kunt zijn.
    Een hele fijne tijd gewenst.
    En doe ajb iedereen hartelijke groetjes!!

  • 14 Mei 2010 - 19:57

    Sandra:

    He Karin,

    Ben blij dat de reis tot nu toe goed is gegaan. Als het goed is ben je nu in Bani. Geniet ervan, geniet van de mensen daar. Ook ik heb weinig van me laten horen, maar leef zeker mee met jou en met ieder en Santa Rosa.

    Liefs en veel zegen.

  • 16 Mei 2010 - 19:44

    Albert-jan:

    Gaaf om te horen dat je goed bent aangekomen. Veel plezier aldaar!

  • 17 Mei 2010 - 07:17

    Tonja:

    Heeey Karin, heel veel zegen bij je werk daar! Fijn dat de reis zo goed is gegaan! En natuurlijk lees ik je berichten heel graag!

    Groetjes,
    TOnja

  • 17 Mei 2010 - 08:41

    Dennis:

    Hoi Karin,

    Ik ben benieuwd naar de verrichtingen in de school. De vorige foto's die je stuurde waren erg leuk. Kan Yenni al wat spelen op haar gitaar?

    Groetjes, Dennis

  • 17 Mei 2010 - 08:55

    Jurjen Zeilstra:

    Hoi Karin,
    heel veel succes weer! Hopelijk lukt het je voor onze vastenactie opbrengst goede spullen voor de school te kopen. Heel veel sterkte en zegen daarbij toegewenst.

    Hartelijke groet,
    Jurjen.

  • 18 Mei 2010 - 07:24

    Hugo Verkade:

    Hallo beste Karin.

    Ik wens je een fijne en goede reis toe.
    Ik heb je nog steeds nooit ontmoet maar we hebben dezelfde warmte voor het Dominicaanse land en de bevolking.
    De start was goed zoals je zelf schrijft en ik hoop dat het zo mag blijven gaan deze tijd voor je.

    Hartelijke groet.
    Hugo Verkade

  • 19 Mei 2010 - 08:39

    Karin:

    Hoi Karin, wat heerlijk om zo onverwachts weer een stukje DR via internet binnen te krijgen.
    Mocht je ze treffen: wil je Johanna en mijn twee (inmiddels niet meer) kleine vriendjes daar in Bani/ SR mijn hartelijke groeten doen.
    En geniet bovenal zelf lekker daar!
    Een goede en vruchtbare tijd gewenst.
    Groeten
    Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, Baní

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2024

Nieuwe plannen

23 Februari 2024

Nieuw avontuur kan beginnen

10 Februari 2024

Even naar de zon

08 Februari 2024

Inspiratiereis

17 Januari 2024

Overwinteren in Dominicaanse Republiek

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 927
Totaal aantal bezoekers 190062

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 21 Augustus 2010

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Landen bezocht: