1e vakantiedag in Punta Cana - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu 1e vakantiedag in Punta Cana - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu

1e vakantiedag in Punta Cana

Blijf op de hoogte en volg

19 Juli 2015 | Dominicaanse Republiek, Baní

Lieve vrienden,

Vandaag geniet ik van zon,zee en strand! Het is goed om weer thuis te zijn in mijn land waar ik verder mag gaan met mijn mooie missie, bouwen aan een betere toekomst voor de kinderen in Santa Rosa.

Na een heerlijke rustige vlucht met de Dreamliner zijn Annemarie, Anouk, Jolanda en ik geland in Punta Cana. Dit weekend verblijven we in een mooi hotel en maandag reizen we verder naar Bani.

Vandaag zij we met de bus voor resort toeristen gratis naar het shopping centre gebracht en daar de boodschappen gedaan voor ons avondeten. Na het middageten zijn we naar het strand gegaan om te genieten in de warme zee, van de prachtige palmen en het mooie witte strand. Natuurlijk een kokosnoot gekocht van een plaatselijke dominicaans voor veels te veel geld maar ach.

Ook is het heerlijk om met elkaar veel plezier te hebben. We zijn hier pas een dag en nu al zoveel indrukken en verhalen gehoord.

Hartelijke groeten,

Karin

  • 19 Juli 2015 - 09:17

    Henk:

    Leuk weer je eerste bericht te lezen en dat jullie genieten.
    Gisteravond heb ik de Dominicaanse Republiek weer geproefd en eraan gedacht.
    Brugal rum gekocht en gedronken met mangosap en er lekker op geslapen.
    Henk

  • 19 Juli 2015 - 10:32

    Annie Verrips:

    Wat leuk weer een verslag te lezen. Ik wens jullie een goede tijd daar. Veel succes met de plannen en ook veel plezier met elkaar!!
    Annie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, Baní

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 189109

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 21 Augustus 2010

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Landen bezocht: