Even in Nederland en op 4 juli met 4YOU naar BANI - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Even in Nederland en op 4 juli met 4YOU naar BANI - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Even in Nederland en op 4 juli met 4YOU naar BANI

Blijf op de hoogte en volg

28 Mei 2013 | Nederland, Hilversum

Lieve vrienden, collega's en alle anderen,

Na een goede vlucht ben ik weer in NL. Het is een fijne tijd geweest in de DR en ik heb veel kunnen doen. Er zijn veel giften binnengekomen voor Mercedes en onder mijn laatste bericht staat dat SHDR, stichting Hulp Domincaanse Republiek, bereid is om de helft van de schuld voor haar rekening te nemen. Totaal was de schuld 108000 pesos, ruim 2000 euro en er is 1300 aan giften binnengekomen, waardoor er nog een restschuld is van 700 euro.

Nu SHDR de helft voor haar rekening neemt, betekent dat er nog slechts 350 euro nodig is en dan kan Mercedes in haar huisje blijven wonen! Hiervoor ben ik heel erg DANKBAAR! Mocht je nog een gift willen geven, dan kun je deze overmaken naar ING 511.45.45 tnv SHDR te Veenendaal ovv MERCEDES. Deze stichting wil graag helpen en als eenmalige actie ondersteunen ze dit doel van harte. Giften aan deze stichting zijn belastingaftrekbaar (zie voor meer info: www.shdr.nl)

Op 4 juli vertrek ik opnieuw naar de Dominicaanse Republiek en dan hoop ik weer met Mercedes naar de bank te gaan om alle schuld af te lossen! Help je mee?

Wat ga ik verder doen? In juli gaan er nog 4 andere deelnemers mee van 4YOU en gaan we schilderen in de kerk van Yeni Guzman en van pastor Eusebio Guzman. Zo zal dan dit project waar we in november 2011 mee zijn gestart ook kunnen worden afgerond!

Hartelijke groeten,

Karin de Bruijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hilversum

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 189699

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 21 Augustus 2010

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Landen bezocht: