Goed aangekomen in DomRep na vliegreis via Parijs - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Goed aangekomen in DomRep na vliegreis via Parijs - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen in DomRep na vliegreis via Parijs

Blijf op de hoogte en volg

08 November 2021 | Nederland, Hilversum

Lieve allemaal,

Het is zo fijn om hier weer te zien. Ik geniet van het mooie weer, het warme zeewater, de palmbomen, en de rust in het kleine hotel waar Jorge en ik dit weekend mochten verblijven.

Zo direct gaan we nog 1x genieten van een heerlijk ontbijt met gebakken eieren, stokbrood, ham, kaas en tropische vruchten. Daarna vertrekken we naar Bani....al hoop ik dat ik nog even kan zwemmen in het heerlijke zwembad.

Wat zijn de plannen voor de komende 2 weken? In ieder geval de studenten bezoeken die gesteund worden vanuit Badeloch Fonds. Voor meer informatie kijk op www.badelochfonds.nl

Het alfabetiseringsschooltje van Yeni wil ik bezoeken en daar is een toilet gemaakt, er zijn meer tafels gekocht, en de binnenplaats waar de kinderen zitten, is verbeterd. Er is een stevige muur gebouwd om de binnenplaats heen en en al het zand is verwijderd, en er liggen nu tegels op de vloer.

En natuurlijk ga ik op bezoek bij Mercedes, en Sol, de moeder van Elen, die altijd mijn haar verzorgd of knipt als ik hier ben.

Ook wil ik tijd voor mezelf om na te denken, en nieuwe plannen te maken voor de toekomst. Vanmorgen las ik in Romeinen 12 een pachtige bijbeltekst, die voor vandaag mijn leidraad is:

"Wees verheugd, door de hoop die u hebt,
Wees standvastig, wanneer u tegenspoed ondervindt en
Bid onophoudelijk"

In de bijbel staan zoveel mooie teksten die hoop geven en tot troost zijn, je helpen de juiste weg te gaan.

Ga met God.

Hartelijke groeten,

Karin de Bruijn

Ps. Laat gerust een groet achter op deze pagina of schrijf mij een persoonlijke mail. Ik mis jullie contact.

  • 08 November 2021 - 13:51

    Willeke:

    Ha Karin, geniet maar weer van je bezoek. Een hele goede tijd gewenst. Hartelijke groeten.

  • 08 November 2021 - 14:02

    Anneke :

    Ha Karin,
    Een fijne tijd in Bani; de hartelijke groeten aan degenen die ik ken! Hartelijke groeten!

  • 08 November 2021 - 17:37

    Adrienne:

    Lieve Karin, ik wens je vrede en alle goeds voor je tijd in de DR. Leuk dat ik me een beetje kan voorstellen hoe je het daar hebt! Ik hoop dat alles wat je doet gezegend zal worden.

    Wij hadden gisteren de intrededienst in Blaricum. Het was mooi en ik heb me na de dienst meteen in de gemeente gestort en geprobeerd met zoveel mogelijk mensen contact te maken. Wij hopen en verwachten dat we in Blaricum ook tot zegen kunnen zijn. Dat begint met ons openstellen voor alle nieuwe contacten en goed te luisteren naar wat er leeft. We hebben er zin in en zijn er klaar voor, al zullen de mensen in de Regenboogkerk missen (doen we al)!

    Nogmaals wens ik je daar een mooie, vreugdevolle en gezegende tijd!

    Adrienne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hilversum

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2024

Nieuwe plannen

23 Februari 2024

Nieuw avontuur kan beginnen

10 Februari 2024

Even naar de zon

08 Februari 2024

Inspiratiereis

17 Januari 2024

Overwinteren in Dominicaanse Republiek

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 190436

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 21 Augustus 2010

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Landen bezocht: