Gift gevraagd voor medicijnen Mercedes - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Gift gevraagd voor medicijnen Mercedes - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Gift gevraagd voor medicijnen Mercedes

Blijf op de hoogte en volg

20 Juni 2017 | Nederland, Hilversum

Trouwe lezers,

Mercedes, de kokkin op het project, heeft mij om hulp gevraagd nu zij ziek is. Zij heeft ontzettend veel pijn aan haar benen en kan bijna niet lopen. Ook haar handen doen zeer. Zij wil graag naar de dokter en heeft mij gevraagd of ik financiële hulp wil zoeken in Nederland.

Giften mogen jullie overmaken op rekeningnummer NL03ASNB0708576311. Ten name van G.K. de Bruijn o.v.v. Mercedes.

Dan ga ik zorgen dat het geld voor de volle 100% in de Dominicaanse Republiek bij Mercedes terecht komt.

Tevens vraag ik jullie aandacht voor de 7 studenten in Santa Rosa om ook hen te blijven steunen met een gift. Elke maand is er 300 euro nodig om het studiegeld aan de universiteit te betalen. Zij komen uit arme gezinnen en een goede opleiding gaat hen helpen om uit de armoede cirkel te komen.

Giften mogen jullie overmaken op rekeningnummer NL28INGB0000326212. Ten name van Stichting Badeloch fonds OVV dominicaanse Republiek.

Goed nieuws is dat een van deze studenten, de 22-jarige Yerfeni, dit jaar hoopt af te studeren als onderwijzeres/schoolpsycholoog. Zij heeft 4 jaar lang gestudeerd, en hoopt in september of oktober haar diploma te halen.

Jammer genoeg komt er bij stichting Badeloch onvoldoende geld binnen om nog meer studenten te kunnen helpen. In Santa Rosa zijn iedere keer als ik er ben weer nieuwe jongeren, die graag zouden willen studeren, en mij dan vragen of ik ook hen kan aanmelden bij stichting Badeloch. Het is moeilijk om hen dan te zeggen, dat er voor hen geen mogelijkheden zijn.

Zelf ga ik dit jaar hoogstwaarschijnlijk niet naar de Dominicaanse Republiek omdat ik dit jaar minder vakantiedagen heb, want ik heb vorig jaar extra dagen opgenomen om in december bij de bruiloft van Yeni te zijn.

Alle goeds en zegen wens ik jullie toe.

Hartelijke groeten,

Karin

  • 21 Juni 2017 - 07:59

    Irene:

    Sorry Karin ik zit zelf een beetje moeilijk.
    Oud huis enz.
    Succes ik spreek je snel.
    Veel liefs, Irene.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hilversum

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 415
Totaal aantal bezoekers 188466

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 21 Augustus 2010

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Landen bezocht: