Het is regent hard in Bani - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu Het is regent hard in Bani - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu

Het is regent hard in Bani

Blijf op de hoogte en volg

09 November 2020 | Dominicaanse Republiek, Ciudad Trujillo

Lieve allemaal,

Zaterdag zijn we uit het hotel vertrokken en op bezoek geweest bij Jorge zijn moeder, die in huis woont bij Jorge's halfzus en zij wonen in een klein huisje met golfplaten dak, onder zeer eenvoudige omstandigheden. Daarna zijn wij nog even bij Jorge's jongere halfzus geweest, en die woont in een mooi eigen huis, zij heeft 25 jaar in Duitsland gewoond, en heeft een colmado, klein kruidennierswinkel aan de weg, en verdient geld met verstrekken van leningen.

Zaterdagmiddag moest Jorge werken en naar een schilderklus, en heb ik mijn koffer uitgepakt. Die avond begon het met regenen en ik was zo moe dat ik al om zes uur op bed lag. Het is nu maandag en het regent nog steeds, dus Jorge kan niet werken, want de schilderklus is de buitenkant van een huis schilderen.

Zondag heb ik samen met Jorge de Baptisten kerk hier bezocht. Was fijn om rust, en inspiratie te ontvangen door mooie woorden, en de mooie liederen die er gezongen werden, maakten mij blij.

Na de lunch heb ik Jorge geholpen met zijn huiswerk voor de Nederlandse les. Elke maandag heeft hij online les. De les wordt gegeven vanuit een wijkcentrum.in Amsterdam en een basiscursus voor Spaanstalligen, gesubsudieerd door gemeente Amsterdam.

Hartelijke groeten uit Bani,

Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, Ciudad Trujillo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 189027

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 21 Augustus 2010

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Landen bezocht: