Oogoperatie - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Oogoperatie - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Oogoperatie

Blijf op de hoogte en volg

27 November 2022 | Nederland, Hilversum

Lieve allemaal,

Hierbij wil ik jullie vragen om te bidden voor Jorge Luis uit Santa Rosa. Hij wordt morgen geopereerd aan zijn ogen. Een spannende operatie. Hij ziet al zijn hele leven scheel, en morgen gaan de artsen hem opereren. Bid voor rust en vertrouwen. Hij is heel nerveus voor deze operatie.

Ik ken Jorge Luis al sinds 2000 mijn 1e bouwproject in Santa Rosa. Samen met zijn moeder deed ik kinderwerk, en kwam vaak bij hun thuis in het kleine huisje. Bij heftige regenval in orkaanseizoen stond het altijd onder water.

Jorge Luis studeert met studiebeurs van Badeloch Fonds voor systeem ingenieur. Hij heeft veel hoofdpijn en studeert al 2 jaar niet daar het te intensief is om achter beeldscherm te zitten vanwege zijn oogproblemen. De artsen hebben eerst een bril geadviseerd om het probleem te corrigeren alleen dat heeft niet geholpen. Ook zeiden ze dat hij veel eerder naar het oogziekenhuis had moeten komen. Hij is nu volwassen, en dan is een correctie moeilijker. Het probleem is dat hij geboren is bij arme ouders en dat er geen geld was voor de behandeling.

Zelf ben ik hard aan het studeren voor mijn examen voor inkomend toerisme op 14 december. Het is een leerzame studie met veel praktijklessen. Zo heb ik de vorige weken toeristen in Utrecht rondgeleid en een dagtocht begeleid vanaf Schiphol, via Amsterdam Noord waar mijn medecursisten vertelden over de historie van de tuindorpen. Op Centraal Station in de 1e klas wacht kamer zit een geweldig restaurant waar we geluncht hebben. Vervolgens een excursie naar een kaasmuseum en vanaf het Centraal station met de touringcar via een mooie route langs de Vecht, waarbij ik alles vertelde over de theekoepeltjes en de buitenplaatsen.

Ook ben ik gestart met een nieuwe baan op Schiphol als service Gate assistent. De eerste 2 examens om daar te werken heb ik gehaald, en nu wordt ik verder ingewerkt.

Het ga jullie goed en neem Jorge Luis en zijn operatie mee in jullie gebeden.

Hartelijk groeten,

Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hilversum

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 188840

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 21 Augustus 2010

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Landen bezocht: