Nina is jarig & hulp gevraagd voor school - Reisverslag uit Nederland, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Nina is jarig & hulp gevraagd voor school - Reisverslag uit Nederland, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Nina is jarig & hulp gevraagd voor school

04 Juli 2016 | Nederland, Nederland

Beste allemaal,

Morgen is Nina jarig ! Ontzettend leuk dat zij in Nederland is en dat we morgen samen haar verjaardag kunnen vieren!

Vandaag was het een enerverende dag; Yeni is verloofd en niemand wist hiervan, de hele wijk Santa Rosa was gisteren totaal verrast toen Yeni en haar verloofde in de kerk werden ingezegend door pastor Jose Guzman.

Daarnaast kreeg Nina heel verdrietig nieuws te horen, na maanden van onderzoek, waarbij de artsen steeds maar zeiden, dat er niets te zien was op de foto's, kreeg Nina nu te horen dat haar vader een tumor heeft in zijn hoofd. Nu gaan ze verder onderzoeken, en gelukkig heeft Nina een vriendin die met haar vader naar het juiste ziekenhuis gaat, waar men echt een diagnose konden stellen. Maar voor Nina enorm verdrietig, omdat zij heel goed beseft hoe levensbedreigend deze tumor wellicht is.

Tevens meldde Elen mij afgelopen zondag dat het deze maand niet gelukt is, om het geld bij elkaar te krijgen voor die kinderen uit de meest arme gezinnen. Hierdoor kan zij het salaris van de lerares van de tweede en derde klas niet uitbetalen, omdat er ouders zijn die het schoolgeld dus niet kunnen betalen. Nu heeft zij aan mij gevraagd of er een paar mensen in Nederland zijn, die willen helpen. Er is totaal een bedrag van 170 euro nodig, voor het salaris van de 2 leraressen. Een ieder die wil helpen, heel graag! Je mag je gift overmaken op rekeningnummer NL51ASNB0708310249.

Hartelijke groeten,

Karin

• 05 Juli 2016 - 20:06

Itie:

Hallo Karin, weer blij en verdrietig nieuws, hartelijke felicitaties voor Nina van mij, wens haar, ondanks alles een fijne dag samen met jou! En veel sterkte voor haar en voor haar vader!
    Kun je niet een stichting oprichten zodat giften ook aftrekbaar zijn van de belasting, dan kun je ook weer meer geven...
    Lieve groetjes, Itie