Nina komt donderdag naar Nederland - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Nina komt donderdag naar Nederland - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Nina komt donderdag naar Nederland

Blijf op de hoogte en volg

17 December 2017 | Nederland, Hilversum

Lieve allemaal,

Aankomende donderdag komt Nina om de kerstdagen en Oud- en Nieuw bij mij thuis te vieren. Zij gaat 2 januari weer terug naar Montpellier.

Het is zo fijn dat zij komt, want ik mis Jorge enorm nu hij weer terug is naar de Dominicaanse Republiek.

In Santa Rosa missen ze mij ook. Ik ben er nu één jaar niet geweest, en dat is echt heel lang. Ik zou iedereen graag weer zien, vooral de kinderen. Ook ben ik benieuwd hoe het gaat op de school, in het jeugdcentrum, en in de kerk daar.

Ook wil ik bijpraten met de studenten die via het Badeloch Fonds worden ondersteund. Ik weet dat Yerfeni is geslaagd voor haar universitaire studie onderwijskunde en ook een baan heeft op de christelijke basisschool, die wij met 4YOU gebouwd hebben.

Carolina, de dochter van onze brommerchauffeur, gaat in januari beginnen met haar eindscriptie en hoopt in 2018 af te studeren.

Dorka, Keila en Genesis studeren ook onderwijskunde en ik ben blij dat een aantal van jullie hen steunen met giften voor een betere toekomst.

Ralfy studeert ICT en is een gemotiveerde student. Gabriel zijn broer wil ook graag ICT studeren, maar omdat het een dure studie is, en geen ondersteuning krijgt, wil hij nu boekhouden gaan studeren.

Dermi studeert verpleegkunde en gaat binnenkort stage lopen in een ziekenhuis.

Edelyn is geopereerd aan een acute blindedarmontsteking en het zal nog wel even duren voor zij haar studie weer oppakt, omdat zij ook kostwinner is voor haar ouders. Edy, haar vader is kortgeleden geopereerd aan een hernia.

En de vraag die heel veel mensen mij stellen: "wanneer ga jij weer naar de Dominicaanse Republiek"? daarop kan ik jullie antwoorden,, dat ik van plan ben om in februari weer te gaan.

Iedereen die Nina wil, ontmoeten, is hierbij uitgenodigd om wat af te spreken.

Gezegende Kerstdagen en een goed 2018 toegewenst..

Karin de Bruijn

PS. Kerstgiften voor de studenten zijn welkom op rekeningnummer NL28INGB0000326212 stichting Badeloch fonds te Hilversum onder vermelding van Dominicaanse Republiek

  • 17 December 2017 - 21:51

    Reinskje:

    Hoi Karin!

    Wat geweldig dat Nina met de kerst bij je is. Ik zou haar graag een keer ontmoeten, maar moet het komend weekend en alle kerstdagen werken en ga tussen kerst en oud en nieuw een paar dagen met een vriendin op vakantie.
    Geniet samen van het kerstfeest ! En je weet dat ik graag een keer met je mee zou willen naar de DR, maar ik weet niet of mijn werk het toelaat...met 2 banen is het soms lastig vrij plannen.
    Wens Nina heel veel succes met de studie ! Wie weet komt er nog eens een mogelijkheid haar te ontmoeten. Eeen gezegende tijd samen!
    Gr. Reinskje, Joure

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hilversum

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 188767

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 21 Augustus 2010

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Landen bezocht: