Overwinteren in Dominicaanse Republiek - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Overwinteren in Dominicaanse Republiek - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Overwinteren in Dominicaanse Republiek

Blijf op de hoogte en volg

17 Januari 2024 | Nederland, Hilversum

Lieve allemaal,

Wat duurt de winter lang.....ik zou wel willen vertrekken naar de zon, of de winterzon in Zwitserland of Oostenrijk, of naar de tropische zon in de Dominicaanse Republiek.

Kerst met mijn Pa in Heidelberg was leuk, gezellige mensen ontmoet, en bijzondere verhalen gehoord, maar nu wil ik dan dat de zon doorbreekt en mijn huid verwarmt :-)

Met mij gaat het vandaag weer goed, gelukkig voel ik weer energie stromen in mijn lijf. Sinds een dag of 5 ben ik ziek thuis, echt ziek tot niets in staat als liggen in mijn bed, een echte griep had ik met koorts, verkouden, droge hoest, en heel weinig energie.

Nu weer dromen over een nieuw jaar met nieuwe plannen: werken met reizigers :-) Dat vind ik echt leuk :-)

Hartelijke groeten,

Karin de Bruijn


  • 17 Januari 2024 - 16:40

    Reinskje Spanninga:

    Beterschap Karin !

    Het wordt 's morgens alweer eerder licht.... We gaan het voorjaar weer tegemoet !

    Gr. Reinskje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hilversum

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 189074

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 21 Augustus 2010

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Landen bezocht: